Skip to content

פתרון להפגת שעמום לנוער חרדי באלעד– מציתים שדות וצופים במכבי האש

בעקבות גל של הצתות, משטרת ישראל לכדה לאחרונה קבוצת נערים חרדיים בעת שהציתו שדות. הנערים הסבירו כי להפגת השעמום הציתו שדות וצפו בעניין רב במכבי האש שהגיעו לכבות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לנער החרדי באלעד משעמם, את הפתרון למיגור השעמום מצאה קבוצת נערים מהישוב בהצתת שדות. משטרת ישראל שהתחקתה אחרי ריבוי ההצתות באזור הצליחה לעצור קבוצת נערים, כולם מתחת לגיל האחריות הפלילית שהסבירו לשוטרים כי הם מתציתים ואחרי כן צופים בעניין רב בעבודת מכבי האש שמוזעקים למקום.

 שדות שהוצתו באלעד (צילום: מכבי האש)
שדות שהוצתו באלעד (צילום: מכבי האש)

בעקבות מקרי שריפה רבים באזור אלעד, הגורמים נזק רב לסביבה ומהווים סכנה לתושבי האזור, עלה חשד כי בחלק מהמקרים האמורים מדובר בהצתות מכוונות. שוטרי משטרת ישראל נערכו בפעילות סמויה באזורים מועדים על מנת לאתר חשודים במעשים. במהלך הפעילות הבחינו השוטרים בקבוצת נערים המגיעים לשדה קוצים ומבקשים להציתו. הילדים, מתחת לגיל האחריות הפלילית תושבי העיר, עוכבו וסיפרו כי באו להצית את המקום מאחר והם אוהבים לצפות בעבודת הכיבוי. מהמשטרה נמסר כי הורי הילדים זומנו לתחנה על מנת להעמידם על חומרת המעשים.
באתר עיריית אלעד התייחסו לנושא וידעו לספר כי "התופעה החמורה, לא רק מציקה על ידי הריח, אלא גם מסוכנת, ובערב שבת האחרון אף סיכנה תושבים כאשר צוותי הכיבוי הורו לפנות עשרות תושבים מבתיהם באזור רחוב חוני המעגל. לגבי הנערים שנתפשו בעת שהציתו שטחי קוצים ועשביה, תוך שהם מסכנים תושבים ובתים. החליטה העיריה בשניים מהמקרים, להטיל על ההורים קנס כספי בגובה של מאות שקלים, על פי החוק, וכדי למנוע אירועים דומים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן