Skip to content

בעל משק גידל מריחואנה וכשנחשף ניסה לשרוף את המשק

מגדל שתילי מריחואנה בשגב אבשלום שבדרום הופתע על ידי בלשים שהגיעו במפתיע לחצרו וחשפו את גידולי המריחואנה. הוא נעצר, לא לפני שפצע שלושה שוטרים, שפך דלק וניסה לשרוף את המקום. בסריקה במקום נמצא גם אקדח שהוחזק ללא רישיון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעילות של בלשי משטרת ישראל חשפה אתמול (ראשון) גידול של שתילי מריחואנה במרכז אבשלום שבנגב המערבי, במשק נמצאו כ -70 שתילים בשלבי גידול שונים. הבעלים שהופתע מחשיפתו שפך דלק והציתו בניסיון להעלים ראיות. בלשי המשטרה השתלטו על האש וחשפו 70 שתילי מריחואנה ואקדח שהוחזק ללא רישיון. שלושה שוטרים נפצעו קל במהלך מעצרו של התושב.

האקדח שנחשף (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
האקדח שנחשף (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

אתמול הגיעו בלשי מרחב הנגב למשק המצוי בבעלות גבר בשנות ה -50 לחייו, בישוב מרכז שלום שבנגב המערבי. התושב המופתע שהבחין בבלשי משטרת ישראל שהגיעו למשק, מיהר להעלים ראיות, שפך דלק והצית את המקום בו גודלו השתילים. תגובתם המהירה של הבלשים מנעה מהאש להתפשט למרות תנאי החום הכבדים ששררו באזור. במהלך חיפוש שנערך בביתו, נמצא מוסלק אקדח מסוג "סמית אנד ווטסון" שהוחזק ללא רישיון. החשוד המשיך ותקף את הכוח בעת שזה ביצע את המעצר, השליך לעברם אבנים ואיים עליהם.
בתום ביצוע המעצר ולאחר העברתו לחקירה, הועברו שלושת השוטרים שנפצעו קל לטיפול רפואי. היום (שני) יובא החשוד להארכת מעצר והמשטרה תבקש את הארכת מעצרו.
מהמשטרה נמסר כי "ההערכה היא שעל רקע הקושי בהברחת הסמים מהגבול מחפשים הסוחרים נגישות לסמים ועושים זאת כרגע באמצעות גידולם בדרכים ובשיטות יצירתיות כפי אלה שנחשפו היום".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן