Skip to content

הסתיימה שביתת עובדי בתי המשפט – ממחר העבודה כרגיל

בתום דיון בבית הדין לעבודה בתל אביב, סוכם בין ועד עובדי בתי המשפט להנהלה כי יפתחו מיד במשא ומתן מואץ להסכמה בדבר שכר העובדים נוכח שינוים שמבקשת ההנהלה לבצע. עובדי בתי המשפט יחזרו כבר מחר לעבודה תקינה. דיון נוסף בין הצדדים בהשתתפות הממונה על השכר נקבע לתחילת חודש יולי הקרוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השביתה כללית של עובדי בתי המשפט שהחלה אמש ב-22:00 עליה הכריז וועד עובדי בתי המשפט, תסתיים מחר בבוקר לאחר דיון שנערך היום (שלישי)  בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב.
בתום דיון שהתקיים היום בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב ניתנה החלטה בהסכמת הצדדים לפיה הצדדים יכנסו למו״מ אינטנסיבי בהשתתפות כל הגורמים הרלוונטיים. תוך כך נקבע דיון נוסף ליום 4.7.16, בשעה 15:30 בפני בית הדין האזורי בתל אביב ובו יופיע גם הממונה על השכר בפועל.

חסון-תמונת-ארכיון
חסון-תמונת-ארכיון

 בהסכמת שני הצדדים, הוועד הארצי של עובדי בתי בהמשפט ונציגי הנמהלת בתי המשפט הסכימו כי השביתה שהתקיימה תופסק החל ממחר והעובדים יחזרו לעבודה סדירה החל ממחר ב 06:00 בבוקר.

יו"ר הוועד הארצי של הנהלת בתי המשפט, דני חסון, מסר אתמול כי בשעה 10:00 תחל שביתה כללית בבתי המשפט. לפי חסון "הסיבה היא שההנהלה מובילה תהליכים של שינויים בהליכי העבודה שלנו". "קיימנו מו"מ ללא התקדמות, אנחנו מעל שש שנים בלי הסכם שכר מעודכן ולכן משביתים את כל המערך המנהלי היום. אין קלדניות ואין פקידים", אמר חסון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן