Skip to content

חשד: פרץ לחשבונות סלולרי וגנב תמונות של נשים, חלקן מפורסמות

החשוד בגניבת התמונות לכאורה, נעצר בעקבות חקירה בה נחשד בגניבת כספים ממעסיקים בחו"ל. על גבי מחשבו נמצאו תמונות וחומרים שהוריד מ – 200 עננים לפחות אליהן פרץ. חלקם בעלי אופי מיני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חקירה משטרתית של היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) כנגד תושב הדרום החשוד בקבלת כספים במרמה ממעסיקים של ישראלית בחו״ל, הובילה השבוע לחשיפת מאות תמונות וחומרי מדיה, בין היתר, של מפורסמות ודוגמניות, חלקם בעלי אופי מיני, שהושגו באמצעות חדירה ל״ענני גיבוי״.
במסגרת חקירה שמנהלת יחידה ארצית של משטרת ישראל, נחשף חשד לכך שתושב הדרום בשנות הארבעים לחייו, חדר באופן לא חוקי ל-למעלה מ-200 ״עננים״ המאחסנים כגיבוי חומרי מדיה והעביר לרשותו מאות תמונות וסרטונים, חלקם בעלי אופי מיני, שמקורם בטלפונים ניידים של נשים, חלקן מפורסמות. החקירה החלה בעקבות חשד לקבלת כספים במרמה ממעסיקים של ישראלית בחו״ל ובעקבות מאמצים חקירתיים וטכנולוגים, של מחלקת הסייבר במשטרה, תחת פיקוח של מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, אותרו בחומרי המחשב של החשוד מאות קבצי מדיה המכילים תמונות וסרטונים, חלקם בעלי אופי מיני, של נשים מכל רחבי הארץ. מהחקירה עולה כי החשוד השיג לידיו את החומרים באמצעות חדירה שלא כדין ל״עננים״ בהם אוחסנו הקבצים כגיבוי לתכנים המוחזקים במכשירים סלולריים. בשלב מעצרו הראשון של החשוד לפני יומיים, בשלב זה אסר בית משפט השלום בראשל״צ  את פרסום פרטי החשוד והקרבנות.

אילוסטרציה - מגפון
אילוסטרציה - מגפון

עם זאת במשטרה מדגישים כי בשלב זה לא עולה מהחקירה כל אינדיקציה לכך שהחומרים הופצו ברשת, אלא כי הוחזקו בידי החשוד לצרכיו הפרטיים. בעקבות ההתפתחות, תבקש המשטרה הבוקר (שישי) להאריך פעם נוספת את מעצרו של החשוד ותרכז מאמץ, בין היתר, באיתור הקרבנות.
במשטרה מדגישים כי משטרה ורשויות האכיפה רואות בחומרה את השימוש ברשת האינטרנט בניגוד לחוק, באופן שיש בו כדי פגיעה עמוקה בפרטיות ובצנעת הפרט ותמשכנה לפעול בנחישות למניעה, חשיפה וחקירה של אירועים מעין אלה ולמיצוי דין עם העבריינים, תוך מיצוי הכלים והסמכויות העומדים לרשותן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן