Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 22 ביולי, 2016

עשירים חיים יותר, ריקי והפלאש, איש ללא היגיון, קריד, מקס ומוריס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 עשירים חיים יותר How The Rich Live Longer, ערוץ הבריאות 

XXXXX

ד"ר כריסטיאן ג'נסן יוצא לחקור את השיטות להארכת חיים הנגישות רק לאלו בעלי כיסים עמוקים במיוחד.

21:30 ריקי והפלאש Ricki And The Flash, ערוץ Yes1 

התסריט נכתב על ידי דיאבלו קודי ("ג'ונו") ומבוסס בחופשיות על מערכת היחסים של דיאבלו עם אמה הרוקיסטית. כהכנה לתפקיד, מריל סטריפ למדה לנגן בגיטרה מניל יאנג. ריקי, זמרת רוק מזדקנת, נטשה את משפחתה כדי ללכת בעקבות חלומה להיות זמרת. היא חוזרת כדי לעזור לבתה הנמצאת במשבר (בתה של סטריפ במציאות) ומגלה את הדברים הקטנים עליהם ויתרה. במאי: ג'ונתן דמי ("משהו פראי"). ארה"ב, 2015. כרגיל, סטריפ עושה עבודת משחק נהדרת. אמנם הסרט לא אחיד, אך הוא די צפוי. ציון: 

22:00 איש ללא היגיון | Irrational Man, ערוץ Yes3 

פרופסור לפילוסופיה, המאמין שאת השיעור האמיתי לומדים מהחיים ולא מהספרים, חווה משבר אישי, עוזב את האוניברסיטה היוקרתית בה הוא מלמד ועובר למכללה מקומית ונידחת. שם נלחמת על לבו סטודנטית צעירה ומבריקה וקולגה המחפשת לברוח מחיי היום האפרוריים. אבל מה שבאמת מלהיב את הפרופסור הוא לבצע את הפשע המושלם – פשע ללא מניע, אך כזה שיהפוך את העולם לטוב יותר. שחקנים: חואקין פיניקס, אמה סטון, פרקר פוזי. במאי: וודי אלן. ארה"ב, 2015. אלן בונה את הסיפור באופן איטי למדי, ובנייתו כשלב אחר שלב היא שנותנת לסרט משקל. הדיאלוגים חכמים כתמיד (גם אם לא מצחיקים), והשחקנים מסייעים להשריש את העלילה. ציון: 

22:00 קריד Creed, ערוץ Yes2 + ערוץ Hot גולד 

הסרט זכה זיכה את סילבסטר סטאלון במועמדות לאוסקר. רוקי חוזר בספין אוף לסדרת סרטי האגרוף המצליחה: בנו הלא חוקי של אלוף האגרוף, אפולו קריד, מחליט ללכת בעקבות אביו ולהתחרות באגרוף מקצועני. לשם כך הוא נוסע לפילדלפיה לאתר את רוקי בלבואה האגדי, כדי לבקש ממנו שיהיה המאמן שלו. למרות שפרש מזירת הקרב לצמיתות, מתקשה רוקי לסרב לבקשת בנו של חברו ויריבו, וביחד הם מתכוננים לקרב גורלי על האליפות. שחקנים נוספים: מייקל בי ג'ורדן. במאי: ריאן קוגלר. ארה"ב, 2015. מצד אחד הסרט נאמן למקורות, ומצד אחר סולל דרך חדש ומעניינת, תוך משחק טוב ותסריט מעניין. ציון: 

23:45 מקס ומוריס | Max & Morris, ערוץ הקולנוע הישראלי 

יעקב גולדווסר החליט לקחת את משה איבגי ואורי גבריאל, צמד העבריינים מסרטו "מתחת לאף", לכיוון לא שגרתי. זו הייתה ככל הנראה אמורה להיות קומדיה מטורפת, אבל הפכה להיות הרבה הרבה יותר. שחקנים נוספים: דפנה רכטר, סלים דאו, אורנה בנאי ואלי יצפאן. ישראל, 1994.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן