Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 29 ביולי, 2016

חיים לפני המוות, משחק באש, אוורסט, שורשים של תקווה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 חיים לפני המוות | Before I Kick The Bucket, ערוץ הבריאות 

XXXXX

רואנה קינקייד, צעירה בריטית נמרצת, מתבשרת כי היא חולה בסרטן שד המצוי בשלביו המתקדמים ביותר. בן רגע חייה מתהפכים והיא מוצאת את עצמה על סף תהום עם שאלה אחת: מה לעשות עם הזמן שנותר? כדי להשיב על השאלה היא יוצאת למסע מרגש במהלכו היא נפגשת עם חולים סופניים אחרים. כל אחד מהם יספר לה על תקוותיו וחלומותיו לפרק הזמן הקצר שחוצץ בינינו ובין המוות.

21:30 משחק באש | Burnt Adam Jones, ערוץ Yes1 + בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד 

דרמה רומנטית ומעוררת תיאבון. שף כריזמטי, מתוסבך ומצליח, בעל שני כוכבי מישלן, התמכר לסמים והפסיד הכול. הוא חוזר ללונדון, ופותח מסעדה חדשה במטרה לשקם את שמו, להסתער מחדש על עולם הקולינריה ולזכות בכוכב מישלן שלישי. שחקנים: בראדלי קופר, סיינה מילר, אמה תומפסון, דניאל ברוהל. במאי: ג'ון וולס ("אוגוסט: מחוז אוסייג'"). ארה"ב, 2015. העלילה פושרת, אך אם בכל זאת החלטתם להשקיע את זמנכם ולצפות בסרט, דאגו לסעוד היטב מראש – כיוון שתקריבי המנות הם על גבול הפורנוגרפיה. ציון:

22:00 אוורסט Everest, ערוץ Yes2 

מתח מקפיא המבוסס על סיפור אמיתי. בשנת 1996 יצאה משלחת טיפוס הכוללת מדריך ושמונה מטפסים במטרה לכבוש את פסגת הר האוורסט. במהלך הטיפוס לפסגה מוצאים עצמם המטפסים נאבקים באתני הטבע בסופת שלגים קשה, המאיימת על חזרתם למחנה ועל יכולתם לשרוד את התנאים הקשים בשטח. לצערם הרב ניסיונות החילוץ נכשלים והם נותרים לבדם על ההר נעים בין תקווה לייאוש. שחקנים: ג'ייסון קלארק, ג'ייק ג'ילנהול, ג'וש ברולין, קירה נייטלי, רובין רייט. במאי: בלתזר קורמקור ("אקדח כפול"). ארה"ב, 2015. כמה אירוני, שהסרט אשר צולם בתלת מימד מכסה על עלילה חד מימדית. חוץ מזה מדובר בהרפתקה מרשימה עם צילומים עוצרי נשימה ומשחק אנושי ונוגע ללב. ציון: 

22:00 שורשים של תקווה Showing Roots, ערוץ לייפטיים 

בשנת 1977 שודרה מיני סדרה בשם "שורשים" אשר טלטלה תודעתית, כיוון שזו הייתה החשיפה הטלוויזיונית הראשונה של ההיסטוריה הטרגית של מי שהיו העבדים השחורים בארה"ב. דרך סיפורו של קונטה קינטה, אדם חופשי שנחטף מביתו בגמביה על ידי סוחרי עבדים, ודרך הסיפור של משפחתו, רבים מצאו עצמם מזדהים וכואבים את אשר קרה. עלילת סרט הדרמה "שורשים של תקווה" (הפקה מקורית של ערוץ Lifetime) מתרחשת בעיירה דרומית בארה"ב בשנת 1977, כשברקע משודרת הסדרה המדוברת. הגיבורות הן שתי נשים צעירות – ויולט (מגי גרייס, "חטופה"), ו-פרל (אוזו אדובה, "כתום זה השחור החדש"), שמנהלות חברות אמיצה ולא צפויה באותה תקופה, שכן האחת מהן לבנה והשנייה שחורה. לאחר ששתיהן מפוטרות מעבודתן, ולאור החברות הקרובה (שמרימה הרבה גבות ברחבי העיירה), הן מחליטות לפתוח מספרה בבעלותן; מעשה שאפתני בפני עצמו, אבל זה לא הסוף – הן גם מצהירות שכולם מוזמנים להסתפר, ללא הבדלי גזע. כמובן שהדבר לא מתקבל יפה בקרב הקהילה הלבנה והשמרנית בעיירה, אבל הן לא מוותרות ויוצאות יחד למסע ערכי שבסיסו חקירה עצמית, חתירה לשוויון ועצמאות, ולא פחות חשוב: חיפוש אחר התספורת המושלמת. בימוי: מייקל ווילסון ("המסע אל האושר"). ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן