Skip to content

תלמה: נמצא זיהום בקו ייצור וייצור דגני הבוקר הופסק

בהודעה שנמסרה הבוקר למשרד הבריאות הודיעה החברה כי "במסגרת בקרת האיכות העצמית של החברה, נמצא זיהום משני באחד מקווי הייצור במפעל הדגנים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת יוניליבר המחזיקה ביצרנית דגני הבוקר "תלמה" נאלצה להסיר הבוקר (חמישי) את המוצר מהמדפים בשל זיהום שהתגלה בפס הייצור של ה'קורנפלקס' ו'דליפקאן', היצרנית 'יוניליוור', נאלצה לסגור את המפעל ולשלוח עשרות אלפי קופסאות קורנפלקס להשמדה. את המחסור הראשוני על המדפים הרגישו לקוחות כבר אתמול ושלשום, אולם עד אמש לא פרסמה 'יוניליוור' שום הודעה רשמית שתסביר לאן נעלם הקורנפלקס למרות פניות התקשורת אליה.

תלמה (צילום יח"צ)
תלמה (צילום יח"צ)

בלחץ משרד הבריאות מסרה הבוקר חברת יוניליוור שבחברה נכחו לאחר שנרשם מחסור בחנויות בדגני בוקר מסוג קורנפלקס ודליפקאן, כי "במסגרת בקרת האיכות העצמית של החברה, נמצא זיהום משני באחד מקווי הייצור במפעל הדגנים שגרם לאי עמידה בדרישות המיקרוביאליות המחמירות של החברה – ולכן החליטו לא לשווק את המוצרים הללו". עוד נמסר כי כל המוצרים שנמצאים בחנויות בטוחים למאכל.
לטענת החברה, הזיהום התגלה במהלך בדיקות בקרת איכות קבועות המתבצעות בכל פס ייצור מדי כמה שעות. זו הסיבה ש"יוניליוור" טוענת שקופסאות הקורנפלקס שנמצאות על המדפים ברשתות השיווק, ובעיקר אלו שכבר אצלכם בבית על המדף, בטוחות לגמרי לשימוש ללא כל חשש. בתגובה שנמסרה לתקשורת מסרה החברה כי נכון לעכשיו " אין איסוף מהמדפים והצרכנים לא מתבקשים להחזיר לחברה את הקופסאות שכבר קנו". בחברת יוניליבר מעריכים כי הטיהור ימשך מספר ימים ולאחריו תחזור החברה לייצר ולשווק לחנויות. מקור בחברה אמר למגפון כי ככל הנראה תצא החברה במבצע שיווק ייחודי שיהיה אפקטיבי ויחזיר את הקהל לרכוש את דגני הבוקר של תלמה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן