Skip to content

"מרוץ הליגיון", לראשונה בישראל אירוע האקסטרים שכובש את אירופה

ה "LEGION RUN", אירוע ספורטיבי חברתי, בעל אופי ייחודי, המאפשר למשתתפים לבחון את גבולות היכולת האישית שלהם במסלול מכשולים מאתגר. האירוע יערך ב- 14.10.16 יום שישי במנרה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
האתגר הספורטיבי LEGION RUN (צילום: יח"צ)

ישראל מצטרפת לשורת מדינות אירופאיות שכבר זכו לארח את האתגר הספורטיבי LEGION RUN אירוע ספורט האקסטרים יתקיים בפארק האקסטרים המוביל של ישראל – צוק מנרה שהינו חלק  ממנרה ארץ הטבע והאקסטרים. האתגר מתפרש על פני מסלול בן 5 ק"מ לאורכו 20 מכשולים שונים שטרם נראו בישראל: בריכת קרח, בוץ, מסלול זחילה, טיפוס ועוד…

האתגר הספורטיבי LEGION RUN (צילום: יח"צ Panagiotis Assonitis )

הרעיון מאחורי האתגר, הוא לאפשר לכל אחד ואחת, לבחון את יכולתו, לחזור לילדות, לבוא לבד או עם חברים, משפחה או שותפים לעבודה וליהנות מחוויה אישית וקבוצתית, חווית ספורט אקסטרים, שטרם נראתה בארץ! בסיום המסלול יקבל כל משתתף חולצת "I AM LEGION" ובירה קרה. במקום יפעל מתחם ההפנינג עם דוכני אוכל, מוזיקה ופינות זולה בטבע . ההשתתפות מותרת, שימו לב בישראל בלבד, מגיל 16 בעוד ביתר מדינות העולם ההשתתפות היא מגיל 18 ומעלה.

רווי רז, יו"ר צוק מנרה, ציינה "החיבור בין חברת LEGION RUN לבין צוק מנרה-ארץ הטבע והאקסטרים היה טבעי ומתבקש. לאחר הכרות עם הפרויקט טסנו לאירוע שהתקיים באפריל בקפריסין  צוות שכלל את המנכ"ל אייל שמיר וצוות נוסף על מנת שנוכל לעמוד את היקף התפעול וההקמה ולחוות את הריגוש  שלקחנו בו חלק באופן אישי. הרגשה של אדרנלין מטורפת כך והבנו שהחליפה תפורה למידותינו. מנרה ארץ הטבע והאקסטרים, מובילה בישראל את סצנה החדשנות בכל הקשור לשילוב תיירות וענפי ספורט ייחודיים הצוק  עם תוואי השטח הייחודי שלו   מהווה את הלוקיישן האידיאלי לאירוע בינלאומי וייחודי כמו זה שישבור שיאים בכל פרמטר. אני קוראת לאוהבי החופש האתגר והאקסטרים לקחת חלק בחוויה הכי מאתגרת שאי פעם חשבתם שתעשו".

בראש חברת ""LEGION RUN עומד תומאס תום להב, צעיר ישראלי שהגה עם חברים, את הרעיון ומוביל את האירוע שנודד בעולם עם ציוד קבוע, הנבנה ע"י צוות מקצועי ומיומן בפיקוח הנדסי הדוק. תומאס מספר, "החלום שלי להגיע עם ה"LEGION RUN" לישראל קיים כבר הרבה זמן, החיבור עם הנהלת צוק מנרה תרמה רבות לקידום קיום האירוע כבר באוקטובר. אנחנו בטוחים שהציבור הישראלי "יעוף" על האירוע ומצפים לאלפי משתתפים שייקחו חלק באירוע".

האתגר הספורטיבי LEGION RUN (צילום: יח"צ Panagiotis Assonitis )

צופים, משפחות וחברי המשתתפים, מוזמנים להיכנס למתחם האירוע ללא רישום, לצד בילוי בשפע האטרקציות הקיימות בצוק מנרה : נסיעה ברכבל הארוך במדינה, סנפלינג, קיר טיפוס, קיר בולדרינג, חץ וקשת, מגלשות הרים וטרמפולינה בנג'י. (בתשלום).

מחירים : 184 ₪ לאדם. לקבוצה -165 ₪ לאדם (7 משתתפים ומעלה). (הרשמה מוקדמת עד 19.7.16) עד 7.8.16 – 204 ₪ לאדם . לקבוצה – 184 ₪ לאדם. עד ה7.9.16 – 224₪ לאדם . לקבוצה – 204 ₪ לאדם. עד ה3.10.16 – מועד סגירת ההרשמה- 244 ₪ לאדם . לקבוצה- 224 ₪ לאדם.  הזנקות החל מהשעה 10:00 בצורה מדורגת עד השעה 13:00. שעת ההזנקה, מידע על ציוד נדרש וכו' ישלח במייל לנרשמים. במקום עמדות מים ללא תשלום עבור המשתתפים ודוכני מכירת מזון, פינוקים וציוד. במקום חניה חופשית ועמדות שמירת חפצים בתשלום.

כרטיסים ומידע נוסף באתר האינטרנט: http://www.legionrun.com/he

ובדף הפייסבוק https://www.facebook.com/legionrun

האתגר הספורטיבי LEGION RUN (צילום: יח"צ Panagiotis Assonitis )
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן