Skip to content

חשד: תינוקת בת חצי שנה הוכתה על ידי אביה

התינוקת הובאה לתל השומר שם טענה האם כי החבלה נגרמה מאלרגיה או שהתינוקת פגעה בעצמה. במקרה אחר נעצרה מטפלת נפאלית לאחר שתועדה מכה ניצולת שואה בת 90 בה טיפלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל חוקרת חשד לתקיפת תינוקת בת חצי שנה על ידי אביה, שעל פי החשד, הכה את אותה בפניה וגרם לה חבלה בלחי ובעין. התינוקת אושפזה במצב קל בתל השומר. הלילה (ראשון) בשעות הגיעה אישה תושבת יבנה לבית החולים תל השומר עם בתה התינוקת, וכאשר עלה חשש כי התינוקת הוכתה, זומן חוקר משטרת ישראל אל המקום. לאחר ניסיונות האם להסתיר את דבר תקיפת התינוקת בטענה כי מדובר באלרגיה או שהתינוקת גרמה את החבלות לעצמה, התחזק החשד כי אביה של התינוקת בן 28 הכה אותה בפניה בשעות הלילה כאשר בכתה. האב נעצר כחשוד בעבירה של תקיפת חסר ישע ויובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

אילוסטרציה לצרכי המחשה
אילוסטרציה לצרכי המחשה

מוקדם יותר עצרה המשטרה מטפלת סיעודית תושבת נפאל בת 32, כחשודה שהכתה קשישה בת 90, ניצולת שואה, תושבת רחובות.   בני משפח הקשישה שחשדו במטפלת התקינו בביתה מצלמת אבטחה, ובה תועדה המטפלת כשהיא סוטרת לקשישה ומכה אותה. בסוף השבוע האחרון הגישו בני המשפחה תלונה במשטרת ישראל עם תיעד צילומי אלימות על פני גופה של בת משפחתם הקשישה.  על גופה סימני אלימות.המטפלת הובאה לחקירה בחשד לתקיפת חסר ישע, ובסיום החקירה הוארך מעצרה. היום תבקש המשטרה את הארכת מעצרה בבית משפט השלום בראשון לציון.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן