Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (8.8.16)

מגש קרח נוח במיוחד, שמפו יבש לשיער, קולר נגד פרעושים וקרציות, סבון לעור שמן וג'ל להקלה על גרד וכוויות, הם המוצרים החדשים שבדקנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מגש קרח מסדרת Kitchen Joy של ARCOSTEEL

מגש הקרח הזה משלב את כל הטוב שבעולמות. המסגרת שלו היא פלסטיק שקוף וקשיח, המאפשר למגש לעמוד ביציבות במקפיא. עם זאת, התחתית של כל קוביית קרח עשויה סיליקון, כך שקל מאוד להוציא את הקוביות מהמגש, מבלי להוציא יותר קוביות מכפי שאנו באמת צריכים. למכסה יש פתח שדרכו אפשר לבדוק האם הקוביות אכן קפואות. המוצר מגיע בצבעי אדום, כחול, ירוק וצהוב, והמחיר נוח מאוד. בקיצור, מומלץ מאוד.

9.9 שקלים. להשיג בארקוסטיל קיטצ'ן.

צילום: יח"צ

Serseto של Bayer

באחרונה החלנו להשתמש בקולר נגד פרעושים וקרציות של החברה הבינלאומית. הקולר משלב בתוכו מצע ייחודי עליו רשמה החברה פטנט, ממנו משתחררים לאט לאט החומרים הפעילים. כתוצאה מכך, מבטיחה החברה, ניתן להשתמש בקולר אחד עד שמונה חודשים, ובמבחן הניסיון שלנו, הקולר החזיק כמעט שבעה חודשים (בקיץ מומלץ להשתמש באמפולה לחיזוק ההשפעה). בכל אותו זמן לא היתה עדות למזיקים על גופו של הכלב, והעובדה ששחרור החומרים איטי וברמה נמוכה, שמרה על בריאותו. מבחינה זו, הוא מהטובים ביותר שתמצאו בשוק. המוצר מתאים לכלבים מגיל שבעה שבועות ולחתולים מגיל עשרה שבועות.

223-260 שקלים. להשיג בחנויות לבעלי חיים.

צילום: יח"צ

סבון לשטיפת עור שמן של Olea essence

מותג הבית של "בית הבד של הגולן" השיק את הסבון הזה, המיועד כאמור לניקוי של עור פנים שמן. במבחן השימוש גילינו סבון עם מרקם נוזלי נעים לשימוש. העובדה כי הוא משלב רכיבים טבעיים דוגמת שמן זית, תמצית זרעי תה ולמון גראס, עשתה טוב לעור שלנו – הוא לא רק הפך נקי אלא גם נעים במיוחד למגע. הניחוח הנעים של הסבון רק שדרג את חווית השימוש בו.

55 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג במרכזי המבקרים של בית הבד.

צילום: אורן קאהרן

Thio gel של ויטאמד תעשיות פרמצבטיות

השימוש במוצר זה אמור להקל על תופעות כמו גרד, עקיצות, כוויות שמש וגירויי עור, דבר שקורה יותר מתמיד בעונה זו של השנה. החומר הפעיל העושה זאת הוא אנטיהיסטמין בשם איזוטיפנדיל, שתכליתו להקל על תופעות אלרגיות הנגרמות עקב עקיצות יתושים, גירויי עור וכוויות שמש. לג'ל יש מרקם נעים, הוא נספג בקלות ואינו נשאר על פני העור. ההשפעה שלו היתה טובה על עקיצות יתושים וגם לתגובה אלרגית קלה על העור כתוצאה מחשיפה לפרחים מסויימים. עם זאת, לבעיות כמו כוויות שמש, המוצר היה פחות יעיל מאחרים.

37 שקלים ל-40 גרם. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת וקופות חולים.

צילום: אלון גנון

שמפו יבש לשיער של בטיסט

זו השנה הראשונה בה התחלנו להשתמש במוצר של החברה, ועד עכשיו אנו לא ממש מבינים מדוע לא גילינו אותו קודם לכן. נוח להחזיק את מיכל התרסיס ולהשתמש בו, ועם מספר מועט של התזות השיער התאושש במהירות מנזקי הלחות והשמנוניות של הקיץ, ונראה כאילו יצאנו ממש עכשיו מהמספרה. הוא לא מחליף אצלנו את הצורך בחפיפה של השיער, אבל הוא הפך למוצר חובה בתיק באותם ימים ארוכים ועמוסים בפעילות. המוצר מגיע בגרסאות שונות, רובם נבדלים זה מזה בריח.

29.9 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג בסופר-פארם.

צילום: יח"צ

1 Comment

  1. בנצי
    11 באוגוסט 2016 @ 18:26

    למה מציגים מדור פרסומת בתשלום כאילו זה מדור צרכני ???????????

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן