Skip to content

נטל רכב ללא אישור, נהג שיכור ללא רישיון והרג את חברו בתאונה באשקלון

אלכס גוט הואשם כי נהג תחת השפעת אלכוהול ללא רישיון ומבלי רשות בעלי הרכב, התנגש בעמוד תאורה והתהפך. דיון עניינו יערך ביום חמישי הקרוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב אשדוד בן 27 הואשם היום בבית המשפט המח8וזי בבאר שבע כי נטל רכב ללא רשות הבעלים, נהג שיכור ומבלי שי בידיו רישיון נהיגה, התנגש בתמרור, התהפך והרג את חברו בן ה-24.
מכתב האישום אותו הגישה פרקליטות מחוז דרום עולה כי אלכס גוט תושב אשדוד עבד בקיוסק "שמש ים" באשקלון. ב 8 ביולי האחרון הגיע לקיוסק בעל רכב פרטי מסוג סקודה ולאחר ששתה אלכוהול ביקש מגוט להשאיר את מפתחות רכבו במקום. מאוחר יותר נטל גוט את מפתחות הרכב ובסמוך ל 04:00 בבוקר נהג ברכב מבלי שהוציא אי פעם רישיון נהיגה, כאשר חברו שמעון עמירה בן ה 24, יושב לידו. מכתב האישום עולה כי גוט נהג כשהוא שיכור ובבדיקה שנערכה בדמו בסמוך לתאונה נמצא בגופו ריכוז של 145%. הוא נהג במהירות של 111 קילומטר בשעה כשהמהירות המותרת היא 80 קמ"ש. סמוך להתמזגות עם רח' התעשייה, סטה עם הרכב שמאלה לכיוון אי התנועה, פגע עם רכבו בעמוד תאורה שהופל ובהמשך בעץ דקל שעל אי התנועה.

אזור התאונה (צילום מד"א)
אזור התאונה (צילום מד"א)

בעקבות הפגיעה הרכב ניזוק קשה והתלקח באש. גוט יצא את הרכב ואילו חברו המנוח נשאר נותר לכוד ברכב, נשרף, ומצא את מותו כתוצאה מתאונה. גוט עצמו נכווה בחלקים שונים בגופו. בבדיקה שנערכה על גופו לאחר התאוננה נמצא על גופו גרם של קנביס שהוסתר בתוך גרבו.
מדוברות כיבוי האש מחוז דרום נמסר באותו לילה כי : "במהלך הלילה נקרא צוות כבאים מתחנת אשקלון לשריפת רכב בכביש היציאה הצפוני מהעיר אשקלון. כאשר הצוות הגיע למקום ראה כי מדובר ברכב בוער לאחר תאונה עצמית. הצוות בסיוע של צוותים נוספים כיבו את הרכב הבוער והעבירו את המשך הטיפול למשטרה".
גוט מואשם בעבירות של הריגה, נהיגה ללא רישיון תקף, נהיגה בשכרות ובמהירות מופרזת ובעבירות נוספות. הפרקליטות הגישה בקשה למעצרו עד תום ההליכים. הדיון הבא בעניינו יתקיים ביום חמישי הקרוב, 11 באוגוסט.

1 Comment

  1. גורן
    10 באוגוסט 2016 @ 9:55

    הבעיה במדינה מערכת המשפט שהיא "רחמנית" הענשה קלה ואלה התוצאות לצערנו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן