Skip to content

מחזיק מוצצים של 'אושר עד' – מסוכן לתינוקות

ה'ריקול' מגיע לתינוקות. מרב מזון כל בע"מ" (אושר עד) ו"אריסטוקרט מ.ב.ל. יבוא ושיווק בע"מ", הודיעו על ריקול (קריאה להחזרת מוצרים) למחזיק ־המוצץ מסוג "טרנדי", בשל היותו לא תקני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מחזיקי מוצצים - תמונה להמחשה בלבד, המוצצים שבתמונה אינם קשורים לריקול
מחזיקי מוצצים - תמונה להמחשה בלבד, המוצצים שבתמונה אינם קשורים לריקול

רשת הסופרמקטים אושר עד חויבה היום (שני) על ידי הממונה על התקינה במשרד הכלכלה לבצע ריקול (recall) למחזיקי מוצצים בשל מסוכנותם.   רשת אושר עד חויבה לפרסם הודעה לציבור הקוראת להחזיר לחנויות מחזיק מוצצים מסוג מסוים, מאחר והתגלה כי הוא אינו עומד בתקן.
הקריאה לצרכנים להחזיר מחזיקי ־ מוצצים לא תקניים לחנויות, הגיעה הבוקר מכיוון חברות השיווק וההפצה, "מרב מזון כל בע"מ" (אושר עד)  ו"אריסטוקרט מ.ב.ל. יבוא ושיווק בע"מ", בתיאום עם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה, החברות הודיעו על ריקול (קריאה להחזרת מוצרים) למחזיק ־המוצץ מסוג "טרנדי", בשל היותו לא תקני כך שהוא עשוי לסכן תינוקות.
בהתאם לממצאים, חייב הממונה על התקינה במשרד את החברות לפרסם הודעת אזהרה לציבור בנוגע למחזיק המוצץ, מאחר שאינו עומד בתקן ועלול להיות מסוכן – כך מסבירים במשרד הכלכלה.
במודעה אותה פרסמו שתי החברות הללו, הן מבקשות מצרכנים שרכשו את המוצר להחזירו לחנות שבה נרכש, ויוכלו לקבל את כספם בחזרה, או לפנות ישירות ליבואן "אריסטוקרט מ.ב.ל. יבוא ושיווק בע"מ", טלפון: 08-8665134.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן