Skip to content

תושב אילת נעצר בחשד ששפך חומר רותח על כלבים

מזעזע - תושבי בניין באילת ניעורו בלילה לשמע יללות וצווחות כלבים שעליהם נשפך חומר רותח שגרם לכוויות קשות. תושב אילת שזעם ככל הנראה על שכנו לבניין שגידל 30 כלבים בדירתו החליט כנראה לנקום לכאורה בכלבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשד להתעללות מחרידה בכלבים באילת: משטרת אילת עצרה היום (חמישי) תושב אילת החשוד כי התעלל קשות בכלבים המצויים בבניין בו הוא מתגורר. החשוד נעצר הבוקר לאחר שהתקבלה תלונה ובה נאמר כי האדם שפך חומר רותח על 30 כלבים החיים בדירה בבעלות אדם אחר. 3 מהכלבים נכוו קשות ופונו לטיפול בהול אצל וטרינר על ידי דניאלה שולנבורג-אורטנר, יו"ר עמותת "אילת אנימלס". לדבריה נאמר לה על ידי הרופא כי "זה חומר שנדבק להם לעור וגרם לכוויות קשות מאוד. עדיין לא ברור מהו. יש אפשרות שמדובר גם בשמן רותח שאותו שכן פשוט לקח והחליט לשפוך על הכלבים".

צילום מדף הפייסבוק של "אילת אנימל'ס"
צילום מדף הפייסבוק של "אילת אנימל'ס"

ממשטרת אילת נמסר כי החשוד נעצר בביתו במהלך הבוקר על ידי בלשים לצורך חקירה. בסיום החקירה החליט קצין משטרה הממונה על החקירה לעצור את החשוד ל 24 שעות לצורך המשך חקירה. עורך דין מטעם הסנגוריה הציבורית המייצג את החשוד הגיש בקשה דחופה לקיום דיון דחוף על המשך מעצרו של החשוד ולהורות על שחרורו, אך לאחר תגובה ששלח קצין המשטרה לבית המשפט, החליט שופט בית המשפט לשלום, תומר אורינוב על מעצרו של החשוד עד למחר 19.8.16 בשעה 10:00. כאמור החשוד נחקר בגין התעללות בבעל חיים בכך ששפך חומר נוזלי על כלבים בבניין בו הוא מתגורר וגרם להם נזק ומכאוב. הכלבים סובלים מכוויות במקומות שונים בגופם. חלק מהכלבים נזקקו לטיפול רפואי וכעת מצויים בידי ווטרינר לצורך טיפול.
לשאלה איך מסביר בעל הכלבים גידולם של 30 כלבים בדירתו, תוהה דניאלה: "אני לא מבינה איך אפשר לגדל עשרות כלבים בבית אחד בלי לדאוג להם ובלי לטפל בהם, בעל הכלבים טוען שהוא אוהב אותם ודואג להם, אבל גם מה שהוא עושה זו התעללות. הוא לא מטפל בהם והוא גם לא הגיש תלונה במשטרה נגד השכן מלמעלה, כנראה כי הוא חושש מפניו. חייבים למצוא לכלבים האלה בתי אומנה". "כל מקרה של התעללות הוא קשה אבל לא נתקלתי בכמות כזו של כלבים שהתעללו בהם ואף אחד לא עשה שום דבר", הוסיפה דניאלה, "זה לא שהשכנים לא ידעו. הם שמעו את הצרחות של הכלבים, זה מזעזע. אני חוששת שהאדם הזה יכול לפגוע גם באנשים".

1 Comment

  1. גורן
    20 באוגוסט 2016 @ 9:11

    מעשה נפשע להתעלל בכלבים וצריך להעמיד לדיין את מי שביצע את הפשע אבל להחזיק בדירה שלושים כלבים שזה לא המקום ובטח כל הלילה מייללים ונובחים זה גם מעשה חמור שדברי לא יבנו שלא כהלכה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן