Skip to content

חיל האוויר תקף מטרות בעזה

הלילה (מוצ"ש), תקף חיל האוויר שתי מטרות ברצועת עזה. החל משישי אחה"צ, נורתה רקטה לעבר ישראל ובמהלך יום השבת נורו עוד שלוש. לטענת הפלסטינים, כוח מיוחד של צה"ל פעל בליל שישי בתוך הרצועה ונוהל קרב יריות עם ועדות ההתנגדות. בצה"ל אומרים שלא ידוע להם על כך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הלילה (מוצ"ש), תקף חיל האוויר שתי מטרות ברצועת עזה. החל משישי אחה"צ, נורתה רקטה לעבר ישראל ובמהלך יום השבת נורו עוד שלוש. לטענת הפלסטינים, כוח מיוחד של צה"ל פעל בליל שישי בתוך הרצועה ונוהל קרב יריות עם ועדות ההתנגדות. בצה"ל אומרים שלא ידוע להם על כך 

מאת אליק מאור

הלילה (מוצ"ש) תקף חיל האוויר תקף שתי מטרות ברצועת עזה. התקיפה באה בתגובה לטיפטוף טילים מעזה: החל משישי אחה"צ, נורתה רקטה לעבר ישראל, במהלך יום השבת נורו עוד שלוש. הבוקר בשש ושלושים נורתה רקטת קאסם בחבל אשכול בשטחים פתוחים. לא נגרם נזק.

הטפטוף של ירי טילים לעבר ישראל נמשך:  בשישי האחרון, מעט אחרי השעה חמש אחר הצהריים, רקטת קסאם שנורתה מעזה, נפלה והתפוצצה בשטח מועצה אזורית חוף אשכול. אתמול (שבת) נורו במהלך היום והערב שלוש רקטות קסאם לישראל. הן נפלו בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון ואשכול. כולן התפוצצו בשטחים פתוחים, בלי לגרום לפגיעה באיש ומבלי לגרום נזק לרכוש.

מעט אחרי חצות כלי טיס של חיל האוויר תקפו פעמיים. הפלסטינים דיווחו על פגיעה במבנה סמוך לרפיח. דובר צה"ל מסר, כי בתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל במהלך סוף השבוע, חיל האוויר תקף הלילה  שתי מטרות. אתר ליצור אמצעי לחימה ומנהרה להברחה בדרום הרצועה. עוד נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות וכי כל המטוסים שבו לבסיסם בשלום.

מקורות בעזה טענו כי כוח צה"ל חדר בליל שישי לתוך הרצועה,  לדבריהם, הכוח התעמת עם לוחמי ההתנגדות הפלסטינית. מקור בוועדות התנגדות אישר טענה זו והוסיף כי קבוצה בזרוע החמושה של ועדות ההתנגדות, התעמתה עם הכוח המיוחד הצה"לי ופתחה באש באמצעות מכונת ירייה. לא נמסרו על פגיעות בשני הצדדים. לדברי המקור, האירוע התרחש בשישי בלילה, כמה מאות מטרים בתוך מרכז הרצועה בעזה, מזרחית למחנה הפליטים. דובר צה"ל מוסר שלא ידוע להם על כך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן