Skip to content

חשד: בן 19 מאשדוד ביצע באחיו ואחותו עבירות מין, סחיטה ואלימות

במהלך החקירה על כי הצעיר גם סחט כספים מאמו תוך הפעלת אלימות ואיומים. הפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל עצרה לחקירה לפני כ 10 ימים צעיר בן 19, תושב אשדוד בחשד כי ביצע באחיו הקטנים מעשים מגונים ועבירות אלימות ובנוסף סחט לכאורה בתוך הפעלת אלימות כספים מאמו.
בחקירתו הכחיש הצעיר את המיוחס לו ושמר על זכות השתיקה. מעצרו הוארך מעת לעת לצרכי החקירה שלדברי המשטרה הבשילה היום (שלישי) לכדי כתב אישום שיוגש באמצעות פרקליטות דרום בבית משפט השלום בבאר שבע.

אלימות במשפחה (אילוסטרציה)
אלימות במשפחה (אילוסטרציה)

על פי פרטי החקירה, צעיר הואשם בעברו בעבירות אלימות כלפי משפחתו וריצה עונש מאסר בגין כך, וכשבעה חודשים לאחר ששוחרר שב והחל לטענת המשטרה להטיל אימה על משפחתו.
מעצרו של הצעיר בא לאחר שלפני כשבועיים אחותו בת ה- 17 התלוננה במשטרה על שורת עבירות מין, סחיטה ואלימות מצד אחיה הגדול. כמו כן סיפרה הנערה כי אחיה החשוד נוקט באלימות גם כלפי האח הקטן, כבן 16, וכלפי אם המשפחה. בעדותה בפני גורמי מקצוע ב"בית לין" מסרה כי פרט למקרי האלימות הרבים, ביצע בה אחיה גם מעשים מגונים ואף איים על חייה במידה ותספר על מעשיו. כאמור, בעקבות עדותה עצרה המשטרה את האח החשוד וזה הועבר לחקירה במשטרה שם הכחיש את החשדות כלפיו, תוך שהוא בחר לשמור על זכות השתיקה.
במהלכה של החקירה עלה גם כי החשוד נהג באלימות גם כלפי אחיו הקטן, וגם כלפי אם המשפחה שממנה אף סחט כספים תוך איומים. לאחר שהצליחו חוקרי צוות מעצרים במשטרה לבסס תשתית ראייתית בחלק מהעבירות, הועבר תיק החקירה לידי הפרקליטות שצפויה היום להגיש כתב אישום בבית המשפט כנגד החשוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן