Skip to content

חללי אל אקצה שחררו סרטון הברחת אנשיהם שחוסלו על ידי שייטת 13

התקרית ארעה ב2010 כשלוחמי הקומנדו הימי חיסלו חוליית טרור ימית שניסתה לחדור ישראל. ארגון הטרור לא הסביר מדוע בחר לשחרר דווקא היום את הסרטון לפרסום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארגון גדודי חללי אל אקצה (תאא'ב שהדאא' אלאקצא), מפרסם היום סרטון ווידאו בו נראים הרוגי ניסיון הפיגוע הימי שלהם  ב 2010 שסוכל על ידי לוחמי שייטת 13 כשהם מובאים לחוף עזה על  גבי סירות החסקה עליהן ניסו לחדור ולפגע בישראל.

מדובר בניסיון פיגוע באזור נחל עזה שבצפון הרצועה שהתרחש ב 7 ביוני 2010.  התקרית הימית אירעה ב-4:30 לפנות בוקר, כשכוח של שייטת 13 נתקל בחוליה של שבעה צוללנים ששחו במרחק מאות מטרים מחוף רצועת עזה. שעות קודם לכן פרסמו השבעה הודעה כי היו במשימה "ג'יהאדיסטית". הלוחמים פתחו באש, וכתוצאה מכך נהרגו ארבעה מהצוללנים, שניים ניצלו והשלישי נעדר. לדברי קצין בכיר בחיל הים, הפלסטינים נשאו עמם כלי נשק ומכלים אטומים לנשיאת אמצעי לחימה ותכננו לבצע פיגוע נגד אזרחים באחד החופים. דובר של גדודי חללי אל-אקצה, הזרוע הצבאית של הפתח, אישר שארבעה מאנשיו נהרגו וחמישי נפצע ומסר שמדובר היה ביחידה ימית שעסקה באימונים. לפי הודעת הארגון, ההרוגים היו במהלך אימון ליד חופי הרצועה כשהופתעו על ידי סירות גומי של חיל הים שפתחו לעברם באש.  ארגון הטרור לא מסר מדוע החליט לשחרר  היום את הסרטון .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן