Skip to content

המשטרה מחפשת תוקפת קטינים סדרתית בקריות

צעירה שזהותה ידועה למשטרה תקפה לאחרונה במקרים שונים מספר קטינים וגרמה להם חבלות קלות. היות והצעירה חסרת כתובת, מתקשה משטרה לעכבה לצרכי חקירה ופונה לעזרת הציבור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תחנת משטרת זבולון בקריות מבקשת היום (רביעי) את עזרת הציבור באיתורה של תושבת קריית אתא החשודה במספר מקרי תקיפה של קטינים שאירעו בשבועיים האחרונים. כל היודע על מקום המצאה מתבקש לצור קשר עם מוקדי 100 של משטרת ישראל או לטלפון 04-8464444 .

דרושה לחקירה במשטרת ישראל
דרושה לחקירה במשטרת ישראל

הצעירה שזהותה ידועה למשטרה, תקפה במהלך השבוע במקרים שונים קטינים בגילאי 10 עד 12 וגרמה להם חבלות קלות. ביום שני השבוע, תקפה הצעירה 2 קטינים בני 10 שנפגעו קל בפלג גופם העליון ונמלטה. אתמול תקפה הצעירה נער בן 12 לערך שרכב על אופנים חשמליים באמצעות מקל פלסטי שהיה בידה. הקטין נבהל, השליך את האופנים ונמלט. לאחר שאזר אומץ וחזר למקום התקיפה, מצא אופניו, בהם התוקפת לא התעניינה. הבוקר תקפה הצעירה באמצעות חפץ כלשהו קטין נוסף בן 12 ושרטה אותו בבטנו. הקטין נחבל קלות. זהות התוקפת שהנה ככול הנראה לוקה בנפשה, ידועה למשטרה, אך היות והיא הומלסית שאיננה גרה במקום קבוע ונעה ממקום מקום, מתקשה  המשטרה לאתרה ומבקשת כאן את עזרת הציבור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן