Skip to content

דרום ת"א מכריז מלחמה

"הפכנו להיות כאן המיעוט,אנחנו יוצאים להחזיר מלחמה ,נגמרו הפגנות השקטות והמסודרות, לא נבקש יותר תשומת לב. חולדאי אנחנו יוצאים למלחמה נגדך"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמאה מתושבי דרום ת"א הגיעו לגן לוינסקי בת"א..ליד מבנה שהיה פעם תחנת המשטרה הישנה הממוקםבתוך גן לוינסקי.

מציתים תמונות של חולדאי: צילום: ציפי מנשה

תושבי דרום העיר מוחים נגד פתיחת גנים במבנה הישן של תחנת המשטרה ונגד סגירת בביה"ס שבח. והסבתם לשימוש פליטים מסודאן וארתיאה.

קריאה לגירוש הפליטים - צילום: ציפי מנשה

הפגנה היתה ממפגן הסתה נגד ראש העיר חולדאי, והמפגינים לא חסכו במילים קשות. המשפט המצמרר "בדם ואש את חולדאי נגרש" או חולדאי "פושע" הונפו  על גבי שלטים. והמפגינים הציתו תמונות של ראש העיר.

שלטים בגנות חולדאי - צילום: ציפי מנשה

גם קריאות "ביבי הביתה" "ביבי פושע" נשמעו והמוחים קראו למרי אזרחי, הם נשאו שלטים שעליהם נכתב"החזירו לנו את השכונות".

המוחים - צילום: ציפי מנשה

מובילת המחאה שפי פז,סיכמה את הפגנה הקולנית: "הפכנו להיות כאן המיעוט,אנחנו יוצאים להחזיר מלחמה ,נגמרו הפגנות השקטות והמסודרות, לא נבקש יותר תשומת לב. חולדאי אנחנו יוצאים למלחמה נגדך".

1 Comment

  1. גורן
    2 בספטמבר 2016 @ 16:57

    תושבי דרום תל אביב ודרום תל אביב נהפכו לפח הזבל א יש לגרש את מי שאינו פליט ויש כאלה לא רק מאפריקה ב לתת להם אשרה זמנית עד שהמצב ישתפר באפריקה ואז להחזיר אותם הביתה בשום אופן אין לתת להם להישאר כאן ג לפזר אותם גם לשכונות המבוססות של תל אביב בישראל מעל למאה אלף מהגרי עבודה [ גם ממזרח אירופה מחבר העמים לשעבר מדרום אמריקה מאסיה שאישורי העסקה שלהם פג תוקפם מזמן והחליטו להישאר כאן] תושבי דרום תל אביב צודקים בזמנו כאשר הגיעו לפני הקמת הגדר אותם מסתננים הצבא גירש אותם ואז באו ארגוני זכיות " האדם" הגישו בג"צ וכך החל סיפור הרס דרום העיר גם כיום הגדר לא עוצרת את המסתננים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן