Skip to content

מתנחלת נרצחה במבוא דותן , גרושה נעצר כחשוד, המשטרה פרסמה רק היום

יממה לאחר הרצח בו מצאה סיגל נוי אלמוג את מותה, ולאחר מעצר בן זוגה לשעבר, לא פרסמה המשטרה דבר וחצי דבר אודות המקרה. רק היום לאחר דיון בהארכת מעצר החשוד בבית משפט השלום בפתח תקווה, כשנודע הסיפור לתקשורת, פורסמו פרטי המקרה בידי המשטרה. המשטרה: להד"מ - פרסמנו את המידע רק לאחר שהחשד התבסס היום ובוצעה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשד לרצח של אישה בידי בן זוגה לשעבר הוסתר מהציבור ופורסם בידי המשטרה יממה לאחר האירוע. האירוע התרחש אתמול בהתנחלות מבוא דותן שבשומרון. שוטרים שהוזעקו לאחת הדירות ביישוב מצאו את סיגל נוי אלמוג – מורה במקצועה, בשנות ה-40 לחייה כשהיא ירויה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותה במקום, ובמהלך החקירה עלה חשד כי בן זוגה לשעבר, הגרוש, ארז אולצ'יק, בן 52, ביצע את הרצח.

אילוסטרציה - משטרת ישראל
אילוסטרציה - משטרת ישראל

בהנחיית  ראש חטיבת ההסברה במשטרה, המשטרה נמנעה מלמסור מידע לציבור על עבירת הרצח שהיא נדרשה לטפל בה ורק היום (ראשון)  לאחר שדבר הארכת המעצר בבית המשפט נודע לכלי תקשורת, הוציא המשטרה מידע לציבור.
אלמוגצ'יק נעצר, ובחקירתו טען כי הוא וגרושתו נסעו לבקר את ביתם הלומדת בטכניון שבחיפה, וכששבו נכנסה המנוחה לדירה, ובעוד הוא שוהה ברכב שמע קול ירייה. לדבריו, כשנכנס לדירה מצא את המנוחה במסדרון ליד חדר הארונות שם היה מונח אקדחו. הגרוש הובא היום לבית המשפט השלום בפתח תקווה, ורק לאחר הדיון מסרה המשטרה פרטים על המקרה. החוקר טען בדיון כי אלמוגצ'יק התנהג בקור רוח בחקירתו, ורק במהלך הדיון שינה את התנהגותו . לדברי החוקר, הבכי שלו הוא בגדר "דמעות תנין". מעצרו הוארך ביומיים.

משטרת ש"י: שחרור המידע נעשה באחריות וברגישות הנדרשת
ממשטרת ש"י נמסר "כי אמש (מוצ"ש) לאחר היוודע על אירוע הירי הגיעו חוקרי המשטרה לזירה, ולאחר בירור נסיבות שארך לתוך הלילה, התלבטו החוקרים בין שתי אפשרויות. התאבדות של האישה או לחלופין רציחתה בידי אלמוני. החשוד בן זוגה לשעבר, טען שבת זוגו לשעבר התאבדה, אלא שלקראת שעות לילה מאוחרות, שינה את גרסתו ולכן הוחלט להביאו בפני שופט להארכת מעצר. היום בבוקר טרם הבאתו לפני שופט כשבן הזוג היה עדיין בחקירה, לא הוחלט סופית החשד לגבי הרצח. מסיבות אלו בלבד נמנעה המשטרה מלפרסם את המקרה, וזאת על מנת שלא להעביר מידע מוטעה לציבור".
רפ"ק שי דוד, דובר משטרת ש"י מדגיש כי "משהתבססו החשדות לאחר הדיון והארכת המעצר, לא ביקשה המשטרה צו איסור פרסום אלא שחררה את המידע לידיעת התקשורת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן