Skip to content

חשד: איתרו דירות שבעליהן נפטרו או בחו"ל, זייפו מסמכי בעלות ומכרו אותן

6 חשודים מאזורי הקריות וטבריה נעצרו כחשודים במכירת נכסים לא להם וגריפת הכספים לכיסם. בין העצורים 3 עורכי דין ותושבת פורייה שהתחזתה לעורכת דין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת חיפה עצרה אתמול (שלישי) שישה חשודים בהם שלושה עורכי דין בני 40 עד 80, מתווך דירות באמצע שנות השישים, תושבת פורייה בשנות החמישים שהתחזתה לעו"ד ובתה בתחילת שנות העשרים , החשודים שהינם תושבי הקריות ואזור טבריה , נעצרו ע"י חוקרי מחלק הונאות מחוז החוף אתמול לפנות בוקר בחשד למעורבותם ברשת של זיפני קרקעות.

עפ"י החשד החשודים ובהם עורכת דין אלינה קרצ'ר, פאינה איזימוב תושבת פורייה ובתה בת ה-20 יבגניה איזימוב, הסתייעו במתווך תושב הקריות לצורך איתור דירות לא מיושבות שבעליהם בחו"ל או שנפטרו, זייפו מסמכים משפטים ומכרו את הדירות ללא ידיעת הבעלים החוקיים ואת הכסף גרפו עפ"י החשד לכיסם.

תמונת אילוסטרציה להמחשה
תמונת אילוסטרציה להמחשה

מחומר החקירה עולה כי החשודים פעלו בשיטה זו מספר שנים וביצעו עשרות עסקאות בשווי של עשרות מיליונים. כן עולה מחומר החקירה כי פאינה שהתחזתה לעו"ד ניהלה עפ"י החשד משרד עורכי דין למעלה מחמש עשרה שנים וביצעה עסקאות רבות תוך כדי התחזות.

מעצרן של שתיים מהחשודות  הוארך אתמול בבית משפט השלום עכו עד יום שני ה-12.9 ומעצרם של ארבעה חשודים נוספים הוארך עד היום יום רביעי. בית משפט השלום בעכו נעתר  לבקשת חלק מסנגוריהם של החשודים ואסר פרסום כל פרט העלול לגלות את זהותם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן