Skip to content

שני 12 ספטמבר 2016 (ערב)

פוליטי ליברמן: "אין שום סיכוי להשאיר את עמונה כפי שהיא בנויה היום" ח"כים מהליכוד בעמונה: "דין קניון עזריאלי – כדין עמונה" ח"כ חזן לליברמן: "הסר את החרב מבתי עמונה" ח"כ כבל: "חוק הבחירות הנוכחי הוא פשוט מיושן" ועדה ציבורית האחראית לבחון רפורמה מקיפה בחוק הבחירות דרכי תעמולה ממליצה: יבוטלו תשדירי הבחירות * במקומם מציעה הועדה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פוליטי
ליברמן: "אין שום סיכוי להשאיר את עמונה כפי שהיא בנויה היום"
ח"כים מהליכוד בעמונה: "דין קניון עזריאלי – כדין עמונה"
ח"כ חזן לליברמן: "הסר את החרב מבתי עמונה"
ח"כ כבל: "חוק הבחירות הנוכחי הוא פשוט מיושן"
ועדה ציבורית האחראית לבחון רפורמה מקיפה בחוק הבחירות דרכי תעמולה ממליצה: יבוטלו תשדירי הבחירות * במקומם מציעה הועדה לאפשר לכל מפלגה מספר דקות להציג את עיקרי מצעה פעמיים לפני הבחירות
ועדת חוק הבחירות בהמלצת ביניים: לצמצם תשדירי בחירות
ליברמן (על אזריה) כנגד בתי המשפט והחוק: "נעמוד לצדו של החייל גם אם הוא טעה"
מדיני
ראש הממשלה נתניהו נפגש בלשכתו עם ראש ממשלת לוקסמבורג * נתניהו: "ישראל ולוקסמבורג הן שתי מדינות קטנות, אבל הוכחנו שאין לשפוט אותנו על פי גודלנו. אנו יכולים לעשות הרבה דברים גדולים וכך אנו עושים. אני חושב ששתי מדינותינו הקטנות הן בעלות עוצמה רבה, ויחד נהיה חזקים יותר".
יו"ר הכנסת אדלשטיין ינאם השבוע בכנס ראשי הפרלמנטים באירופה
חדשות
בוטלה השביתה שתוכננה במעונות היום; שכר המטפלות יעודכן * לפי ההסכמות בין ועדי העובדים וראשי מעונות היום לשר העבודה והרווחה חיים כץ, שכר המטפלות יעלה ב-300-400 שקל. 70 מיליון שקל נוספים יועברו לטובת שיפוץ מבנים (הארץ)
נגיף הזיקה בישראל: נשא של הנגיף התגלה בדרום
הקטין שנפצע קלות במהלך פשיטת המשטרה בנחליאל הבוקר פונה למרכז הרפואי הדסה עין כרם כשהוא אזוק בידיו ורגליו ומלווה בשוטרים. * ארגון חוננו: "המשטרה צריכה להקיא מתוכה שוטרים אלימים"
הפרקליטות שוקלת להעמיד לדין בכירים במפעל ביטחוני בגין גניבה והלבנת הון (ynet)
המחוזי ביטל החלטה המונעת מאלפי בדואים להצביע בבחירות מקומיות * משרד הפנים ייאלץ לבחון מחדש את זכאותם של אלפי בדואים להצביע בבחירות המקומיות * ביהמ"ש קיבל את עתירתם של 5,000 מתושבי מועצת אל-קסום נגד החלטת המשרד שלא להכיר בהם כבעלי זכות הצבעה. הסיבה להחלטה: בתעודות הזהות הם משויכים לפי שבט ולא לפי יישוב (הארץ)
בעקבות אלימות המשטרה: שוטר ששבר רגל של עצור בטבריה נשלח לחצי שנת מאסר, וכן ישלם קנס ופיצוי 10,000 שקלים * ביהמ"ש: "ענישה סלחנית עשויה להעביר מתן לגיטימציה לביצוע מעשים מעין אלו ולא להביא להכחדתם"
חוץ
ראש ממשלת הונגריה: גלי ההגירה לאירופה ישנו אותה עד שלא אפשר יהיה להכירה (רשת ב)
אוסטריה: הבחירות לנשיאות נדחו פעם נוספת * נקבעו מחדש ל-4 בדצמבר
ארה"ב: 9 בני אדם נהרגו בשריפה שהתרחשה בבית מגורים בממפיס שבארצות הברית. ילד נוסף שנפצע נלחם כעת על חייו בבית החולים (חדשות10)
הבחירות בארה"ב: מטה קלינטון: היינו יכולים לפעול טוב יותר אתמול, היא עדיין שקופה מטראמפ * "הייתה בהכרה לאחר שעזבה את הטקס" * הילרי לא סובלת מאף בעיה פרט לדלקת ריאות
-גורם המקורב לקלינטון: רבים מעובדי הקמפיין חלו לאחרונה (וואלה)
– מקורבים לקלינטון: היא תשוב לעסוק בקמפיין הבחירות כבר השבוע
– המועמד הרפובליקני תקף בחריפות את יו"רית הפד וטען כי היא עושה דברו של אובמה ע"י כך שהיא דוחה שוב ושוב את העלאת הריבית * "הם רוצים לשמר את הרמות הגבוהות בשוק המניות"
בריטניה: ראש הממשלה לשעבר דייוויד קמרון התפטר מהפרלמנט
גרמניה: ניצחון למרקל: מפלגתה זכתה בבחירות במדינת המחוז סקסוניה התחתונה * מפלגת "אלטרנטיבה לגרמניה" הלאומנית, המתנגדת לפליטים, ספגה מפלה והגיעה למקום הרביעי עם פחות מ-10% מהקולות. בשבוע הבא יתקיימו בחירות אזוריות בברלין (הארץ)
סוריה: המיליציה הכורדית בסוריה הודיעה שתכבד את הפסקת האש
– הפסקת האש בסוריה נכנסה לתוקף; באופוזיציה מטילים ספק אם תחזיק מעמד * פעילים בארגוני המורדים אמרו כי יהיה קשה ליישם את סעיף ההסכם שלפיו יש להפריד בין המורדים המתונים מארגון ג'בהת פתח א־שאם; באופוזיציה דוחפים לפירוק הארגון והטעמתו במערך המורדים (הארץ)

ביטחוני
שוב זליגת אש – פצמ"ר נפל והתפוצץ בשטח מדינת ישראל בצפון רמת הגולן . אין נזק ואין נפגעים.
שתי חילות חיל הקשר בצנחנים נווטו עם תוכנת וויז, נכנסו לכפר פלסטיני, הותקפו וחולצו בידי שוטרי הרשת"פ

פרסום ושיווק
ביג מחפשת משרדי פרסום שיתן לה תמיכה שיווקית פרסומית * החברה עורכת סדרת פגישות עם משרדים כדי לענות על הצרכים החדשים של הקבוצה (גלובס)
צרכנות
חשד לליסטריה ב"שאריות סלמון" של חברת "ישרגל מטרמן" * מפעל "ישרגל מטרמן" הודיע ללקוחותיו, כי בבדיקה שגרתית של שירות המזון לשכת הבריאות תל אביב, נמצא חיידק ליסטריה מונוציטוגנס במוצר הבא: שאריות סלמון (תאריכי יצור: 17/08/2016 תאריך פג תוקף: 17/9/2016).
צפוי מחסור בירקות שטופים וארוזים * ליקויים במבנה יגרמו למחסור בירקות ארוזים של שטראוס * שטראוס מסרה שצורך בשיפוצים במפעל יגרום לחוסרים במהלך השבוע וחלק מהשבוע הבא (דה מרקר)
מי עדן: לקוחות מתלוננים כי הם מחויבים על מוצרים ממותגים של החברה שהושארו להם ליד הדלת וכי סברו בטעות שהתקבלו כשי * מי עדן: "לא מחייבים על המוצרים שמגיעים ללקוחות חדשים" (דה מרקר)

כלכלי
סלקום מאשרת לגולן טלקום לנהל משא ומתן למכירתה * בעבר דחתה המדינה את כוונת סלקום לרכוש את גולן טלקום, אך היא אינה צפויה להתנגד לגורם העסקי החדש המעוניין ברכישה * גולן נדרשת להסכמת סלקום לנהל מו"מ בגלל סעיף No Shop שיש לה בחוזה מול סלקום * שתי קבוצות המנהלות מו"מ עם גולן הן אקספון וכן קבוצה נוספת של משקיעים שמיוצגת על ידי גיל שרון, לשעבר מנכ"ל פלאפון. חברות אלה מנהלות גם משא ומתן עם סלקום ישירות, שכן אם תהיה רכישה של גולן, הבעלים החדשים יצטרכו גם הסכם שיתוף רשת. (דה מרקר)
המלחמה של הרשות לאיסור הלבנת הון בשימוש בבתי עסק להמרת כספים כצינור להעברת כספים אסורים – נמשכת * הרשות להלבנת הון שלחה לצ'יינג'ים מסמך "נורות אדומות" * בין הפעולות המצוינות במסמך, מבקשת הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור לשים לב למקרים שבהם עולה חשד לפיצול עסקאות – כאשר לקוח מבצע עסקאות בסכומים הנמוכים מסף חובת הדיווח, בימים סמוכים, והסך הכולל שלהן עולה על סף הדיווח; מקרים שבהם מועברים כספים למדינות זרות באופן מעורר חשד; מקרים שבהם מבוצעות פעולות המרת כספים בהיקפים חריגים יחסית להיקפים הרגילים של הלקוח ועוד. (גלובס)

מקומי
באר שבע: ילד בן אחת עשרה נפצע באורח קשה מפגיעה מכונית
ארבעה פצועים, בהם אחד באורח קשה, בתאונה בין שני כלי רכב בדרום
בתאונת דרכים בכניסה לצומת ערערה בנגב נהרגו שני בני אדם שנפגעו במהלך התאונה בין המשאית למספר כלי רכב.
שבעה פצועים קל בתאונת דרכים חזיתית בכביש 55 בשומרון
רכב הדרדר לתעלה בצומת יהוד; חולצו שתי פצועות
צפת: ילדה בת שבע נפצעה באורח בינוני עד קשה מפגיעה של מכונית

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן