Skip to content

נער פלסטיני נורה כשניסה לפגע בכניסה לקריית ארבע

הצעיר הגיח מאחורי הטרמפיאדה, שלף סכין ואז נורה בידי חיילי הנח"ל שאבטחו את המקום, נפצע קשה ופונה לבית חולים. אין נפגעים בקרב חיילי צה"ל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נער פלסטיני כבן 14 ניסה לפני זמן קצר (שישי) לבצע פיגוע דקירה בצומת אליאס שבכניסה לקריית ארבע. הנער נורה ופצע קשה. לא היו נפגעים בקרב חיילי צה"ל או מאזרחים אחרים.   על פי התקשורת הפלסטיניים מדווח כי המחבל, שנפצע באורח קשה, הוא בן 14, אם כי אין אישור רשמי לגבי גילו.  הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק שבירושלים.

זירת האירוע (צילום: מדברים תקשורת)
זירת האירוע (צילום: מדברים תקשורת)

מבדיקה ראשונית של נסיבות המקרה עולה כי הצעיר הגיח מהמטע שמצוי מאחורי הטרמפיאדה שבמקום ושלף סכין לעבר אזרחים שהמתינו שם. חיילים מגדוד 50 של חטיבת הנח"ל פתחו בירי לעברו ופגעו בו.  הכוחות באזור פתחו בסריקות אחר חשודים נוספים שייתכן וסייעו לו, אולם לאחר שנבדקו מספר חשודים התברר כי אין להם קשר לאירוע.
מבית החולים שערי צדק נמסר כי "למרכז הטראומה בשערי צדק פונה המפגע מהאירוע בקרית ארבע עם ירי בחזה וברגל. מונשם ומורדם במצב קשה. עובר בדיקות סי.טי ובהמשך לחד ניתוח".
צומת אליאס – צומת הכניסה לקריית ארבע –  הפך בגל הטרור לנקודה בעייתית שבה התבצעו מספר רב של פיגועים, האחרון שבהם היה פיגוע הדריסה ביום שישי שעבר. מועצת קריית ארבע הוציאה הודעה לתושבים שבה נכתב שלא כדאי להגיע לכניסה ליישוב מבעד צומת זו.
ראש מועצת קריית ארבע, מלאכי לוינגר הגיב לניסיון הפיגוע ואמר: "אנו, אנשי קריית ארבע חברון חזקים ברוחנו ולא נירתע ולא ניחלש מניסיונות המפגעים לרצוח בנו. יחד עם זאת אנו קוראים לקברניטי המדינה  לעשות יותר בכדי למנוע ניסיונות לפגוע בשגרת חיינו."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן