Skip to content

תא"ל מיל' עופר בוכריס והתביעה הצבאית הסכימו להליך גישור

ההצעה הועברה לצדדים על ידי בית הדין הצבאי שטרם נחשף לראיות באה במטרה להגיע לפשרה ואולי לכתב אישום מסוכם במטרה לזרז הליכים. בשל כך נדחה משפטו של בוכריס המואשם באונס שעמד להתחיל בימים הקרובים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התביעה הצבאית וסנגוריו של תא"ל (מיל') אופק בוכריס הודיעו היום (שני) כי הם מקבלים את הצעת בית הדין לקיים הליך של גישור, בפני השופט, האלוף (מיל') אילן שיף.  בשל הליך הגישור צפוי להידחות מועד תחילת המשפט. המתלוננות עודכנו והתביעה הצבאית תמשיך לעדכן אותן, בהתאם להתפתחויות. יצוין כי בית הדין הצבאי העלה את ההצעה לגישור מבלי שבית המשפט נחשף לראיות בתיק, שכן המשפט טרם החל. המגשר שיעסוק בהליך האלוף שיף כיהן כנשיא בית הדין הצבאי לערעורים ולפני כן כפרקליט הצבאי הראשי.

בוכריס (צילום מסך)
בוכריס (צילום מסך)

פרקליטי התביעה הצבאית וסנגוריו של אופק בוכריס ייפגשו בשבועות הקרובים לצורך הליך הגישור בתיק שבו הואשם הקצין הבכיר באונס ובמעשים מגונים בשתיים מפקודותיו במהלך כהונתו כמפקד חטיבת גולני. זאת, לאחר שנענו הצדדים להצעת בית הדין הצבאי המיוחד בקריית הביטחון בתל אביב. המתלוננות עודכנו בהחלטה על ידי התביעה הצבאית.
ההצעה הועברה לצדדים במטרה להגיע לפשרה בכל הקשור לזירוז ההליכים המשפטיים, וייתכן שאף לכתב אישום מוסכם בין הצדדים. המגשר בתיק יהיה הפרקליט הצבאי לשעבר אלוף (במיל') אילן שיף. ביום חמישי היה אמור להיערך דיון ראשון בתיק, להקראת כתב האישום, שבמסגרתו היה צפוי להגיע בוכריס לראשונה לבית הדין. עם זאת, מועד תחילת המשפט נדחה בשל הליך הגישור, ובשלב זה מסתמן כי המשפטי הרשמי יחל רק בעוד כמה חודשים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן