Skip to content

אנס את בתו הקטינה ונשלח ל 22 שנות מאסר

האב הפך את בתו לשפחת מין מאז היותה בת 11.5 שנה. "אין מצב שיעבור שבוע ולא יהיה כלום, העידה הקטינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22 שנות מאסר, גזרו היום (שלישי) שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב על אב שביצע מעשי אינוס ומעשים מגונים בבתו החורגת מאז היותה בת 11.5 שנים ועד גיל 14. בהוראת בית חל איסור פרסום על פרטי האב, גילו ואזור מגוריו.
מגזר הדין שניתן בדלתיים סגורות עולה כי האב נהג לבעול את בתו בתדירות של פעם או פעמיים בשבוע.  הצעירה העידה כי אביה החורג נהג לבצע בה מעשים מגונים או לבעול אותה "פעם, פעמים בשבוע, כשאימא שלי הייתה הולכת לא היה דבר כזה ששבוע שלם לא היה כלום". "אין דבר כזה, היה חייב להיות נגיעות או חדירה או נשיקות אין מצב שיעבור שבוע ולא יהיה כלום", העידה הקטינה.
עורך הדין דן באומן, פרקליטו של האב, ביקש להקל עם העונש שיושת על מרשו בטענה כי הוא עלה לישראל מאיראן לאחר שסיים שירות צבאי מלא בצבא האיראני, ללא אביו, התנדב במשטרה וחווה קשיים מרובים שכללו גם ניסיון לשים קץ לחייו. הנאשם עצמו המשיך לטעון ללא הרף כי הוא חף מכל פשע ודרש לחקור את הבת ואמה למרות שידע איזה סבל נגרם להם, ציינו השופטים בבואם לחרוץ את עונשו", והסבירו כי מסיבות אלו הם גם אינם מתחשבים בנסיבות לקולא בבואם לגזור את עונש האב. בנוסף לכך נגזר על האב לשלם לבתו 258 אלף שקלים שזהו רף הפיצוי המקסימלי שניתן להשית על נאשם בעבירות אלו ושישולמו עד ה-29 בדצמבר השנה.

(תמונת אילוסטרציה)
(תמונת אילוסטרציה)

36 לצעיר מה דרום שניסה לאנוס צעירה

תוך כך גזרו שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע את עונשו של  צעיר תושב חורה שבנגב ושלחו אותו ל 36 חודשי מאסר לאחר שהורשע בניסיון לבצע מעשה מגונה בצעירה שהלכה ברחוב בעיר, זאת לאחר שעקב אחריה כשהוא שתוי.
מגזר דינו של הצעיר עולה כי בתחילת נובמבר 2015 הוא עקב אחרי הצעירה שהלכה ברחוב בסמוך ל 02:00 לפנות בוקר. אחז בה וניסה לגרור אותה לעבר שיחים בצד הדרך. עוברי אורח ששמעו את זעקותיה: "הוא הורג אותי, הוא הורג אותי", אחזו בו ודרשו ממנו לשחרר את הצעירה אך הוא סירב ורק לאחר שהגיע שוטר שהוזעק שחרר את הצעירה וברח מהמקום. הנאשם חוייב גם בתשלום פיצויים לצעירה בסך 150 אלף ₪ אותם ישלם ב 24 תשלומים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן