Skip to content

לאחר פיצוץ הכנס בידי להב"ה – תתקיים מחר שירת "שמע קולי" באופן מורחב

שירת מקהלות משלושת הדתות באירוע שארגנו פעילי תג מאיר ופסטיבל נופים, פוצצה בידי פעילי להב"ה. בתגובה מתכננים בתג מאיר כבר למחר כנס בימק"א ומבטיחים שהאירוע יהיה רחב וגדול יותר. יו"ר תג מאיר - גדי גבריהו: "לכל מקום בו מגיעים בריוני הימין הקיצוני לזרוע פחד ושנאה, נגיע בכוחות הרבה יותר גדולים במטרה להפיץ אור ותקווה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעילי תג מאיר ופסטיבל מנופים יקיימו מחר (רביעי) בירושלים את האירוע  "שמע קולי", שירת מקהלות משלושת הדתות, במטרה לתמוך בקולות שהושתקו, לחזק את הקולות הירושלמים למען כבוד האדם, סובלנות וידידות בין תושבי העיר השונים. ההחלטה לקיימו מחר באה לאחר "שביום חמישי האחרון ביריוני ארגון הימין הקיצוני להבה הפסיקו באלימות מופע אמנות במרכז כלל", נמסר מתג מאיר. האירוע שפוצץ "יתקיים  מחר שוב – אולם הפעם במתכונת גדולה יותר", נמסר מהארגון.
יו"ר תג מאיר גדי גבריהו מסר כי "לכל מקום בו מגיעים בריוני הימין הקיצוני לזרוע פחד ושנאה, נגיע בכוחות הרבה יותר גדולים במטרה להפיץ אור ותקווה".
רינת אדלשטיין ו-לי-היא שולוב,  מנהלות ואוצרות שותפות של פסטיבל מנופים- אמנות עכשווית בירושלים סיכמו‎: "פסטיבל מנופים לאמנות עכשווית בירושלים קיים כבר 8 שנים. היה לנו פסטיבל מאוד מוצלח השנה עם מאות אמנים משתתפים, עשרות גופים שותפים ואלפי מבקרים לאורך כל השבוע. נמשיך להיות מחוברים לדופק של העיר בתוכה אנו פועלים ולהציג את האמנות בירושלים על כל גווניה וקולותיה".   ממשטרת הבירה נמסר כי המשטרה תערך מחר כמו לכל אירוע על מנת למנוע התפרעויות ולשמור על ביטחון הציבור.   על פי מתכנני האירוע יתקיים מחר יום רביעי, 28.9.16, בשעה 20:30, בחזית בניין ימק"א, רחוב המלך דוד 26, ירושלים.

מחר בימק"א "שמע קולי" 3 מקהלות משלושת הדתות (צילום באדיבות הפסטיבל)
מחר בימק"א "שמע קולי" 3 מקהלות משלושת הדתות (צילום באדיבות הפסטיבל)

בערב יום חמישי  שעבר התפרצו  עשרות פעילי להב"ה לכנס תג מאיר שנערך במרכז כלל בכיכר הדווידקה בירושלים. לטענת פעילי להב"ה המדובר הוא בכנס נוצרי עם מקהלות ושירה נוצרית. ולכן הם הגיעו למנוע את קיומו. במהלך המהומה שנוצרה נעצרו שני פעילים ובהם יו"ר ארגון להבה בנצי גופשטיין ששוחררו למחרת בבוקר.  בארגון להב"ה לא ממהרים ככל הנראה להגיע מחר לנסות להפסיק את האירוע. "אנחנו לא נשחק לידי גדי גבריהו וניתן לו במה", אמרו בארגון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן