Skip to content

שלישי 27 ספטמבר 2016 (מהדורת הערב)

כותרות המהדורה התרעה ביטחונית בירושלים (בטחוני) * נתניהו העלה את סוגיית הרחבת הקואליציה (פוליטי) * בני משפחת פרס ומקורביו הגיעו למיטתו בתל השומר כדי להיות קרובים ולהיפרד ממנו* ב19:55 החלה לפתע קריסת מערכות נשיא המדיה ה-9 שמעון פרס בשעות הערב הדרדר מצבו של הנשיא. שמעון פרס מורדם ומונשם כשהמדדים של מערכות גופו מצביעים על הדרדרות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כותרות המהדורה

התרעה ביטחונית בירושלים (בטחוני) * נתניהו העלה את סוגיית הרחבת הקואליציה (פוליטי) * בני משפחת פרס ומקורביו הגיעו למיטתו בתל השומר כדי להיות קרובים ולהיפרד ממנו* ב19:55 החלה לפתע קריסת מערכות

נשיא המדיה ה-9 שמעון פרס
בשעות הערב הדרדר מצבו של הנשיא. שמעון פרס מורדם ומונשם כשהמדדים של מערכות גופו מצביעים על הדרדרות וקריסה. בני המשפחה החליטו שבמידה ופרס יפסיק לנשום, לא יבקשו להחיותו עם מכונת הנשמה / החייאה

ביטחוני

ירושלים: מחסומים נפרסו בעיר בשל התרעה ביטחונית – בשלב זה אין הנחיות מיוחדות

פוליטי

במסגרת המפגש הקבוע שמנהל ראש הממשלה נתניהו עם ראשי מפלגות הקואליציה, העלה ראה"מ את סוגיית צירופה של 'המחנה הציוני' לממשלת אחדות רחבה וביקש את אישורם של ראשי המפלגות למהלך * כחלון והמפלגות החרדיות אישרו את ההרחבה, בנט לא נכח בישיבה * הרחבת הקואליציה מוריד מהכח הקואליציוני של המפלגות החרדיות

ח"כ דוד ביטן: אם הקואליציה לא תתמוך לא אקדם את ההצעה לביטול השידור הציבורי * לדבריו: אם הצעתו תתקבל – היא תחסוך לקופת המדינה כ-1.8 מיליארד שקל –  "כעת מתברר שהחוק להקמת התאגיד אינו ישים ואף אינו כלכלי כפי שסברו תחילה"

ח"כ קסניה סבטלובה: "נתניהו סולל בנחישות את דרכו לחיסול השידור הציבורי"

סלומינסקי: "אם בתים יהרסו נתניהו לא יישאר רה"מ"

האוצר נגד קרנית פלוג: "האמירה שהמס על בעלי 3 דירות יעלה מחירים אינה נכונה"

ח"כ פולקמן: "אין שום שיח או הסכמות על סגירת התאגיד" – "העיסוק בסגירת תאגיד השידור הציבורי הוא חסר אחריות ציבורית"

ח"כ פריג': "האופוזיציה תמשיך לעמוד לצד התקשורת מול ניסיונות ההשתקה"

חוץ

האו"ם: יש לפתוח בחקירה בלתי-תלויה של המהומות בקונגו

מצרים: דיווח: מצריים מצאו 11 גופות נוספות בים, מה שהעלה את מנין ההרוגים מספינת המהגרים שטבעה ל-179.

סוריה: רוחאני: "איראן תמשיך לסייע לסוריה במלחמתה בטרור"

– נסראללה: "לא קיים פתרון פוליטי בעתיד הקרוב למצב בסוריה"

מדיני

שר החוץ של סוריה, וואליד אל מועלם, טוען כי ישראל מבקשת להקים בגולן רצועת ביטחון, דומה לזו שהקימה בעבר בדרום לבנון. (רשת ב')

אושרה הריסת ביתו של סייען בפיגוע בו נרצחו הזוג הנקין
חדשות

מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר הודיע לחברי הכנסת איתן כבל ואורי מקלב  כי הורה לחברות התקשורת לבטל את התקנה החדשה המאפשרת להם לשלוח את חשבונות התשלום ללקוחות בדרך שהם יקבעו גם ללא הסכמה רשמית מהלקוח, אלא אם כן הלקוח הביע את התנגדותו לכך.

צרכנות

גם הסוכר הלבן לא עזר למטרנה וסימילאק: זינוק במכירות מזון התינוקות של שופרסל * פערי המחירים הגדולים שמציע מזון התינוקות של שופרסל לעומת המתחרים ניצחו את הפרסומים על הסוכר הלבן * מכירות המזון לתינוקות של שופרסל ממשיכות במגמת העלייה והסתכמו השבוע בכ-18% ממכירות הקטגוריה ברשת לעומת כ-12% בשבוע שעבר (דה מרקר)

תקשורת

הכתבה שנעלמה: מדוע הסיר גלובס כתבה על דירוג אתרי האינטרנט? * שעות לאחר הפרסום כי "וואטסאפ ו-ynet הן האפליקציות הפופולריות בישראל" עפ"י נתוני SimilarWeb, הוסרה הכתבה. האם הדבר קשור לשת"פ המסחרי של גלובס עם וואלה? (אייס)

נציב אבטחת המידע של גרמניה קבע כי ווטסאפ לא תוכל להעביר מידע לחברה האם וכי מידע שכבר יועבר יימחק: "פייסבוק חייבת לקבל את רשותם של המשתמשים לחבר את החשבונות" (כלכליסט)

כלכלי

מסמכי פנמה: שני שותפים נעצרו בחשד להעלמות בשווי מיליוני שקלים

יו"ר ועדת הרפורמות בכנסת: "יש למכור חברות ביטוח ישראליות רק לחברות מערביות" * דורש לדחות את מכירת החברות ב-5-3 שנים * דברי ח"כ כהן, מקורבו של שר האוצר משה כחלון, מקבלים חשיבות רבה לאור ידיעה שחברת כמצ'יינה הסינית מנהלת מגעים לרכוש את כלל ביטוח (ניוז1)

מנכ"ל קבוצת תנובה לעובדים: אין לנו אוזן קשבת בממשלה * אייל מליס טוען עוד כי פתיחת השוק ליבוא בשר טרי ללא הגבלה היא בניגוד להסכמים שנחתמו עם החקלאים והרפתנים (גלובס)

בנק ישראל אישר להגדיל את שיעור ההשקעה המרבי במניות ובאג"ח קונצרניות לעומת 12% כיום במניות, ו-6% כיום באג"ח קונצרני

מקומי

בני ברק: דיירי הבניין ברחוב חזון איש 4 בבני ברק קיבלו חוו"ד הנדסית שהבניין עלול לקרוס. הכניסה לבניין נסגרה והדיירים פונו. (א. גדסי)

– עיריית בני ברק החליטה על פתרון זמני לבעיית פקקי התנועה ליציאה מהעיר בני ברק. רחוב אברהם בן דוד ייפתח בשעות השיא ליציאה מהעיר באמצעות שוטרי תנועה שיווסתו את התנועה (קול חי)

טבריה: פועל בן 27 נפל מגובה של 7 מטרים ; מצבו קשה

בשל תקלה: שיבושים ברשת החשמל בתל אביב וברמת גן

תינוקת נהרגה ו-22 נפצעו בהתנגשות אוטובוס ומכונית בכביש 31 בדרום

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן