Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 09 באוקטובר, 2016

החלום ההודי, חתולה על גג פח לוהט, דיוויד בקהאם – בשם אהבת המשחק, טום סוויפט והאקדח החשמלי, החץ 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:50 החלום ההודי The Indian Dream Hotel, ערוץ החיים הטובים 

דוקו ריאליטי העוקב אחר מסעם להודו של 8 ידוענים בריטים, ביניהם: השחקנית מרים מרגוליס, הרקדן וויין סליפ והשחקן סילבסטר מקוי, היוצאים לבדוק האם נוח יותר לחיות בהודו כגמלאי. בתחילה ייאלצו להתמודד עם המולת הרחוב ההודי ותנאי הסניטציה הירודים. מאוחר יותר יתנסו ביוגת צחוק וייחשפו לסצנת התרבות השוקקת במשכנות העוני של ג'איפור.

22:00 חתולה על גג פח לוהט | Cat On A Hot Tin Roof, ערוץ Yes3 

העיבוד המפורסם למחזה של טנסי וויליאמס. משפחת חוואים עשירה מתאספת לחגוג את יום הולדתו של האב, ביניהם הבן הצעיר הנמצא בדיכאון עמוק ואשתו היפה הכמהה לאהבה. עד מהרה סודות כמוסים נחשפים בין בני המשפחה. מועמד לשישה פרסי אוסקר. שחקנים: פול ניומן, אליזבת טיילור. במאי: ריצ'רד ברוקס. ארה"ב, 1958. כמו בצל שנחתך שכבה אחר שכבה, כך גם הסרט חודר לקרבי הצופים, בזכות משחק בלתי נשכח של טיילור וניומן. ציון: 

22:00 דיוויד בקהאם – בשם אהבת המשחק David Beckham – For the Love of the Game, ערוץ 8 

XXXXX

אגדת הכדורגל, דיוויד בקהאם, מציב לעצמו את האתגר של חייו: לשחק שבעה משחקי כדורגל על פני שבע יבשות, והכל במטרה לשנות את חייהם של מליוני ילדים הנמצאים בסכנה ברחבי העולם. בקהאם, המשמש כבר למעלה מעשור כשגריר ארגון יוניצ"ף, מחליט לצאת למסע של חייו ולהראות כיצד כדורגל יכול לחבר בין אנשים שונים מכל רחבי העולם. במסעו מגיע בקהאם למקומות הנידחים והמאתגרים ביותר על פני כדור הארץ, מהג'ונגלים הסבוכים של פפואה גינאה החדשה אל השממה הקפואה באנטרטיקה. בקהאם מבקר בתוכניות יוניצ"ף בכל אחת מהיבשות השונות ונפגש עם חלק ממליוני הילדים הנתמכים על ידי '7'- קרן היוניצ"ף שהקים בקאהם עצמו. BBC, 2016.

22:00 טום סוויפט והאקדח החשמלי | Killing Them Safely | Tom Swift & His Electric Rifle, ערוץ Yes דוקו 

אקדח הטייזר שנוצר במקור כדי לייצר אלטרנטיבה בטוחה לנשק חם בכוחות אכיפת החוק – הפך לפרויקט החיים של האחים טום סמית' וריק סמית'. ב-1999, אחרי שנים של שכלול, כיול והגברת כוחו של האקדח, שוחרר לשוק ה-M26 והפך לנשק המועדף על כוחות המשטרה בארה"ב (ומחלחל אקספוננטלית לעולם כולו). עם אפס פיקוח וללא רגולציה פדרלית, שוטרים התחילו להשתמש בו בסיטונות (בברכת החברה היצרנית), רק כדי לגלות תוצאות הרות-אסון. בין השנים 2001 ו-2012, דווחו בארה"ב לבדה כ-500 מיתות שנגרמו משימוש באקדח. בימוי: ניק ברנדיני. 100 דקות, ארה"ב, 2015.

22:00 החץ 5 | Arrow 5, ערוץ Yes אקשן 

עונה חדשה לסדרת האקשן מדע בדיוני. לאחר שמונה לראש עיריית סטאר סיטי בסיום העונה הרביעית, אוליבר קווין מוצא עצמו נלחם בתי חזיתות שונות על עתידה של העיר. ספוילר – לאחר עזיבתו של דיגל וחזרתו לצבא והחלטתה של תיאה לתלות את גלימתה של ספידי, נותרו רק אוליבר ופליסיטי בצוותו של החץ, אך מסתבר שהם אינם הלוחמים ברשע היחידים בעיר. נצחונו של החץ על דארק ביום העונה הקודמת, נתן השראה לחבורה חדשה של גיבורים חובשי מסכות שיוצאים להגן על העיר, אך נראה שמאמציהם הופכים אותם למכשול ולא לבעלי ברית. הגעתו של יריב קטלני חדש, מאלצת את אוליבר להתמודד עם שאלות הנוגעות למורשתו כראש העיר וכחץ.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן