Skip to content

אלו הם היעדים המבוקשים בתקופת החגים?

אנו נמצאים באמצע תקופת החגים ואין כמו חופשה בחו"ל כדי להתרענן, לבלות, לצבור חוויות חדשות ולהכיר מקומות חדשים או לבקר במקום בו כבר טיילנו. מדי שנה ישנם יעדים מבוקשים לחופשה בתקופת החגים, נכון לשנת 2016 היעדים הפופולריים והמבוקשים ביותר הם ברצלונה, רודוס, פראג, רומא, בודפשט ויעדים נוספים. חשוב לציין כי תקופת החגים מאפשרת לזוגות ולמשפחות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אנו נמצאים באמצע תקופת החגים ואין כמו חופשה בחו"ל כדי להתרענן, לבלות, לצבור חוויות חדשות ולהכיר מקומות חדשים או לבקר במקום בו כבר טיילנו. מדי שנה ישנם יעדים מבוקשים לחופשה בתקופת החגים, נכון לשנת 2016 היעדים הפופולריים והמבוקשים ביותר הם ברצלונה, רודוס, פראג, רומא, בודפשט ויעדים נוספים. חשוב לציין כי תקופת החגים מאפשרת לזוגות ולמשפחות לתכנן טיול ארוך ולנצל את החופשות לנופש מהנה ביעד מבוקש, קרוב או רחוק. השנה חגי תשרי נופלים על ימי עבודה לכן ניתן לרכוש חבילות נופש ודילים אטרקטיביים לזמן ארוך יותר. אז הכנתי קצת מידע על יעדים חמים:

ברצלונה

ברצלונה, בירת קטלוניה, נחשבת בשנים האחרונות בקרב הישראלים לאחד היעדים המבוקשים ביותר לחופשה. טיסות לברצלונה אורכות כארבע וחצי שעות, שדה התעופה ממוקם יחסית קרוב למרכז העיר. בעת רכישת החופשה כדאי לבדוק האם המחיר כולל העברות למלון ובחזרה.

ברצלונה מציעה שפע אתרים מעניינים ושלל אטרקציות תיירותיות כמו המבנים המדהימים פרי תכנונו של הארכיטקט גאודי, שוק לה בוקרייה, הרובע הגותי, בזיליקת סנטה מריה דל מאר, מוזיאון פיקאסו, פארק גואל, מדרחוב הרמבלה ועוד. ברצלונה מציעה חיי לילה סוערים, מרכזי קניות מודרניים, שלל מסעדות מעולות ואוכל טעים. כמו כן, אפשר לשלב בחופשה ביקור באצטדיון הקאמפ נואו של קבוצת הכדורגל הידועה ברצלונה.

רודוס

האי רודוס, הידוע בכינוי אי השמש, נמצא במרחק של טיסה קצרה מישראל, ומבטיח חופשה נעימה ומלאת חוויות לתייר הישראלי. האי תיירותי ומציע שלל אתרים מעניינים כמו העיר העתיקה ובה סמטאות ציוריות ושלל חנויות, בתי קפה, גלריות לאמנות ומסעדות, רובע יהודי מעניין, פארק רודיני, האקרופוליס, וכמובן חופי ים נקיים ומטופחים עם מים צלולים. כדאי לנצל את החופשה ברודוס כדי לבקר בעמק הפרפרים, באתרים ארכיאולוגיים מעניינים, בכפרי דייגים ציוריים וכמובן שכדאי לבלות בטברנות היווניות המציעות אוכל מעולה, אווירה תוססת ושוקקת חיים ומוסיקה יוונית מקפיצה.

פראג

שומרים בכניסה לטירת פראג

פראג, בירת צ'כיה, נחשבת לאחד היעדים המבוקשים בתקופת החגים. העיר ציורית וקסומה, יש בה שלל אטרקציות תיירותיות ומגוון אפשרויות בילוי. פראג היא אחת הערים היפות באירופה, יש בה אתרים מעניינים כמו המצודה הניצבת בראש גבעה וממנה ניתן להשקיף לנוף עוצר נשימה. כדאי לנצל את החופשה על מנת לבקר באתרים יפים ומרשימים כמו קתדרלת סנט ויטוס, ארמון שטרנברג, גשר קארל החוצה את נהר הוולטובה, השעון האסטרונומי, רובע לסר, כיכר ואצלב ועוד. כמו כן, כדאי לבקר במוזיאונים המעניינים בעיר ולצפות בהצגה של התיאטרון השחור.

בודפשט

בודפשט, בירת הונגריה, נחשבת ליעד מבוקש בתקופת חגי תשרי. טיסות לבודפשט אורכות כשלוש שעות והעיר מציעה שלל אתרים מעניינים ומגוון אפשרויות בילוי וקניות. בודפשט נחצית על ידי נהר הדנובה, אין להחמיץ אתרים ידועים כמו בניין הפרלמנט, בית הכנסת הגדול, השוק המקורה, מצודת הדייגים, בזיליקת סנט סטפן, הסיטדלה ועוד. כמו כן, כדאי לנצל את החופשה כדי לאכול גולש מעולה, קיורטוש הונגרי, עוגת דבוש ומאכלים נוספים. בבודפשט מרכזי קניות מודרניים, בתי קזינו, ברים, מסעדות טובות ושווקים תוססים.

רומא

רומא, בירת איטליה, נחשבת ליעד מבוקש בחגים, ומציעה שילוב מרתק בין עבר מפואר לחיים מודרניים. ברומא יש אתרים מעניינים כמו הקולוסיאום, הפורום, הפנתיאון, הוותיקן, הקטקומבות, גבעת הקפיטול ועוד. רומא מציעה מסעדות מעולות, חיי לילה סוערים, מוזיאונים מעניינים ומרכזי קניות הומי אדם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן