Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 16 באוקטובר, 2016

חנונים ומפלצות 2, איטליה של סילביה קולוצ'ה, אלווין והצ'יפמנקס 4, התוכנית של ד"ר אוז 8, טעימה מאירלנד, החופשה האיטלקית של ג'ינו 3, פרוייקט מסלול נבחרת הכוכבים 3, וונדרלנד, אדוני המטבח, מלון שלבורן, עד עצם היום הזה 6, שף בראש אחר 3, מוזיקת עולם, מתוך האפלה, בן חור, 50 שנות מסע בין כוכבים, מלונות מהגיהינום 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:45 חנונים ומפלצות 2 Nerds and Monsters 2, ערוץ הילדים 

העונה החדשה תגולל את המשך הרפתקאותיהם של דאדלי, בקי, אירווין וסטאן, הלכודים על אי בודד. הם נאלצים למצוא דרכים שונות לשרוד ולחיות על האי שמשמש כמקום משכנם של תושבי מפלצתבורג, מושבה שלמה של מפלצות בהנהגתו של זארג האיום.

16:30 איטליה של סילביה קולוצ'ה | Made in Italy With Sylvia Colloca, ערוץ האוכל 

השחקנית סילביה קולוצ'ה מגישה חגיגה איטלקית אותנטית שכולה עונג קולינרי רצוף. במהלך הסדרה תבקר בשלוש מחוזות איטלקיים קרובים לליבה – אברוצו, לה מארקה ומוליזה – ותחקור את המטבח הכפרי של בני המקום. היא תפגוש שפים ובשלנים חובבים, תבשל עימם בבתיהם ותצלול עמוק אל תיבת פנדורה של סודות גסטרונומים מופלאים.

17:00 אלווין והצ'יפמנקס 4 | Alvin And The Chipmunks: The Road Chip, ערוץ Yes5 

חבורת הסנאים יוצאת להרפתקה חדשה והפעם אלווין, סיימון ותאודור חוששים שדייב הולך להציע נישואין לחברתו במיאמי ועקב כך לנטוש אותם. יש להם 3 ימים כדי להחזיר אותו אליהם, ולהימנע מלקבל אליהם אח חורג ונורא. מדובבים באנגלית: ג'ייסון לי, ג'סטין לונג. במאי: וולט בקר. 2015. הסרט אולי שיפור קל ביחס לקודמיו בסדרה, אם כי קשה בכלל להמליץ עליו כסרט. ציון: 

17:15 התוכנית של ד"ר אוז 8 8 The Dr. Oz Show, ערוץ הבריאות 

עונה חדשה לתכנית הדגל של ד"ר מהמט אוז, מומחה הבריאות הפופולרי ביותר בארה"ב.

17:30 טעימה מאירלנד | Donal Skehan's Feast, ערוץ הטיולים 

דונאל סקיהאן, התשובה האירית לג'יימי אוליבר, מבקר במחוזותיה השונים של אירלנד ומתוודע בהם ליצרני המזון המקומיים ולתוצרתם הייחודית. בתום המפגש יבשל סקיהאן ארוחה מפוארת תוך שימוש במרכיבים ובחומרי הגלם הטריים. במהלך פרקי הסדרה ייפגש ויבשל, בין היתר, עם מגדלי צדפות, בעלי מבשלת בירה קסומה, מגדלי בקר, שוקולייטרית מובילה ויצרני גלידה משובחת.

18:00 החופשה האיטלקית של ג'ינו Gino's Italian Escape 3 | 3, ערוץ הטיולים 

השף ג'ינו דקמפו שב בעונה חדשה של מסעות קולינריים בסיציליה וסרדיניה. במהלך פרקי הסדרה יבקר באלגרו, עיר המשלבת השפעות איטלקיות וקטלוניות, ילמד להכין את הממתק הסיציליאני הידוע, קנולי, ישוחח עם בעלי הבר בו צולם הסרט "הסנדק", ויפקוד מסעדה ידועה בפלרמו.

18:00 פרוייקט מסלול נבחרת הכוכבים 3 Project Runway All Stars 3, ערוץ החיים הטובים 

11 מתמודדים מהעונות הקודמות ישובו להתחרות זה בזה מול המנחה של העונה – השחקנית אליסה מילנו ("מי הבוס", "מכושפות"). בשולחן השופטים נמצא את המעצבאייזיק מזרחי והמעצבת ג'ורג'ינה צ'אפמן, אליהם יצטרפו השופטים אורחים בינהם בר רפאלי, השחקנית אביגייל ברסלין ("זומבילנד"), השחקן-ראפר והקומיקאי ניק קאנון, השחקנית אליבזת' מוס ("מד מן") והזמרת דבי הארי. המנצח בתוכנית יזכה לעצב פרוייקט יוקרתי עבור מותג האופנה Nine West, סכום של 150,000 דולר במזומן, סטודיו לתפירה, טיול בעקבות שבועות האופנה בערים פריס, מילנו, לונדון וטוקיו, כתבה במגזין האופנה מארי קלייר ומשרה במגזין כעורך למשך שנה.

18:30 וונדרלנד Wonderland, ערוץ Hot3 

סדרת דרמה קומית רומנטית אוסטרלית, מבית היוצר של ג'ו פורטר ("וונטוורת'") והתסריטאית שרה ווקר ("קרוב רחוק", "וונטוורת'"). בבניין דירות ששוכן על חוף הים בסידני ומאכלס ארבעה זוגות צעירים ושונים בתכלית זה מזה: רודף הנשים טום (מייקל דורמן, "עקבות במים") נקלע להתערבות על מכוניתו האהובה ונודר לא לעשות סקס עם השותפה הבאה שלו לדירה במשך שנה שלמה – רגע לפני שאשת חלומותיו, מירנדה (אנה במפורד, "Miss Fisher's Murder Mysteries") עוברת לגור איתו; אחיה של מירנדה, סטיב (טים רוס, "שכנים") ואשתו הטרייה דני (ג'סיקה טובי, "אימהות מושלמות") מגלים שההבדלים ביניהם מהותיים משחשבו, בעוד שהנשואים הוותיקים קולט (אמה לנג, "The Jammed") ורוב (בן מינגיי, "קרוב רחוק"), מנסים לשמור על חיי הנישואין שלהם, היציבים רק למראית עין. בבניין מתגורר גם זוג חדש ובלתי צפוי – עורכת הדין המחושבת גרייס (ברוק סאצ'וול, "שכנים") והמאהב הלטיני הלוהט שלה, קרלוס (גלן מק'מילאן, "Power Rangers Ninja Storm").

18:45 אדוני המטבח | Lords and Ladles, ערוץ החיים הטובים 

שלושת השפים הנבחרים של אירלנד: דרי קלארק, קת'רין פלוביו ופול גרין – יוצאים למסע היסטורי החוגג את מסתורי הקולניריה ונפלאות הבישול. מדי פרק תתבקש השלישייה לשחזר סעודה מפורסמת מימים עברו, תוך חלוקת העבודה ביניהם: האחד יקבץ חומרים מן הסביבה הנתונה, השני יבשל תוך שימוש במטבח מסורתי וספרי בישול עתיקים, בעוד השלישי יזכה להיחשף להיסטוריה של הבית הנבחר תוך שהוא סועד עם האורחים רבי המעלה.

20:30 מלון שלבורן | The Shelbourne, ערוץ החיים הטובים 

מבט אקסקלוסיבי אל המתרחש בחדרי חדריו של המלון היוקרתי ביותר באירלנד. שתי עונות הסדרה יתעדו את עומס עונת חג המולד, במהלכה עמל צוות המלון לספק לאורחיו שירות של חמישה כוכבים, הכנת משתה מפואר עבור 120 מומחי אוכל ושיפוץ מסיבי של חזית המלון.

21:15 עד עצם היום הזה 6 Once Upon A Time 6, ערוץ Yes דרמה 

עונה חדשה לסדרת הדרמה מן האגדות. אל העונה השישית מצטרף עודד פהר הישראלי ("פרשיות סמויות") בתפקיד ג'אפר. ספוילר – בדיוק כשנראה שתושביה של סטורי ברוק יכולים סוף סוף להנות מקצת שקט ושלווה, העיר מאויימת פעם נוספת על ידי כוחות אפלים. מיסטר הייד הזדוני, המופרד כעת מד"ר ג'קיל, הגיע לעיר והביא עמו תושבים נוספים מארץ הסיפורים שלא סופרו מעולם. וכדי להקשות עוד יותר, החצי האפל של של רג'ינה – המלכה הרעה – ממשיכה להתקיים למרות שליבה רוסק. עכשיו כשהיא חסרת מצפון, המלכה הרעה מכריזה מלחמה על הגיבורים.

21:30 שף בראש אחר The Mind of A Chef 3 | 3, ערוץ האוכל 

השפים מאגנוס נילסון ואד לי יוצאים למסע קולינרי המדגים במדוייק כיצד זה לבשל אוכל, לחשוב אוכל ולחיות אוכל לאורך היממה כולה. במהלך פרקי הסדרה יבקר לי במזרח ברוקלין ויחשוף את שורשי הבישול האקלקטי שלו, שעה שניסלון ישוב לצרפת, המקום בו קריירת הבישול שלו החלה. כמו כן יבקרו השניים בארגנטינה, טקסס וקנטקי.

21:30 מוזיקת עולם | Music Voyager, ערוץ הטיולים 

ג'ייקוב אדגר, אתנו-מוסיקולוג ומפיק מוסיקת עולם, יוצא למסע בעקבות הצלילים הייחודיים בתבל. האודיסיאה המוזיקלית הזו תוביל אותו אל אולמות קונצרטים, אולפני הקלטות, פסטיבלים וחדרי חזרות. מוזיקאים מקומיים ישמשו לו מורי דרך ויחשפו בפניו את הפינות האינטימיות ביותר של תרבותם. בין יעדיו השונים: הודו, ג'מייקה, ארה"ב וישראל, בה יפגוש את המוסיקאי עידן רייכל, החתום בחברת התקליטים של אדגר קמבאנצ'ה.

22:00 מתוך האפלה Out Of The Dark, ערוץ Yes2 

זוג הורים ובתם עוברים לקולומביה במטרה לנהל מפעל של המשפחה שקיבלו בירושה. במהרה הם מגלים כי ביתם החדש רדוף רוחות של ילדים. אט אט הם מבינים כי מדובר בתופעה החושפת בפניהם את ההיסטוריה המדממת והאכזרית של המקום והחלק העיקרי שמילא בה המפעל המשפחתי. שחקנים: ג'וליה סטיילס, סקוט ספידמן. במאית:לואיז קיילז. ארה"ב, 2014. הקצב איטי, הדמויות לא מעניינות וגם לא ממש מסקרן. סרט אכזרי בלי סיפור. ציון: 

22:00 בן חור | Ben Hur, ערוץ Yes3 

האפוס ההוליוודי המפורסם והמקורי. נסיך יהודי בתקופת האימפריה הרומית נלקח בשבי העבדות, משתחרר ומבקש נקמה. הסרט זכה ב-11 פרסי אוסקר – כולל לסרט, לבמאי ולשחקן הראשי. שחקנים: צ'רלטון הסטון, ג'ק הוקינס, סטפן בויד, חיה הררית. במאי: וויליאם וויילר. ארה"ב, 1959. הסרט אינו אחיד ברמתו, אבל כמות ההשקעה בתפאורות, תלבושות וסטים נחשבת לבידור הוליוודי במהותו. ציון: 

22:30ן 50 שנות מסע בין כוכבים | i50 Years of Star Trek, ערוץ ההיסטוריה 

לפני 50 שנה, ב-8 בספטמבר, 1966, ליתר דיוק, עלתה לאוויר סדרת המדע הבדיוני "מסע בין כוכבים", בכיכובם של קפטן קירק, מיסטר ספוק ושאר עמיתיהם. יובל שנים, שש סדרות טלוויזיה ו-13 סרטי קולנוע לאחר מכן, דוקו הכולל ראיונות נרחבים עם יוצרי ושחקני הסדרות והסרטים, החל מהסדרה המקורית, ועד לסרט הנוכחי שיצא ב-2016, "סטארטרק: אל האינסוף", לרבות הראיון המלא האחרון שנערך עם לנרד נימוי (שהלך לעולמו בפברואר 2015) – הלא הוא מיסטר ספוק המקורי, שגילם את התפקיד בגלגולים כאלו ואחרים לאורך חמישה עשורים. מרואיינים נוספים: הבמאי ג'יי.ג'יי. אברהמס, השחקן והתסריטאי סיימון פג, והשחקניות וופי גולדברג ונישל ניקולס (שגילמה את ליוטננט או'הרה בסדרה המקורית).

22:50 מלונות מהגיהינום 3 | 3 Hotel Hell, ערוץ החיים הטובים 

השף הפרובוקטיבי גורדון רמזי שב בעונה חדשה בה ינסה לשקם בתי מלון מקרטעים, אכסניות דוחות ומלוניות עוכרות שלווה ברחבי ארה"ב. על מנת להתמודד ישירות עם הבעיה יתאכסן גורדון במוסדות האירוח המזעזעים ביותר, כדי שאתם לא תצטרכו. החל מחדרי שינה מטונפים וכלה בחדרי אמבטיה טחובים, רמזי יעבור את הגרוע מכל כדי לסייע לבעלים ולעובדיהם לשקם את העסק.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן