Skip to content

הילד ה"חטוף" התגלה בבגאז'

דיווח למוקד 100 ובו סופר על ילד שהוכנס על ידי גבר לתא מטען של מכוניתו, התגלה כי מדובר במשפחה ברוכת ילדים שהכניסה את הילד העודף לתא המטען
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מה עושה משפחה חרדית שעומדת בציווי האלוקי של "פרו ורבו"? – מכניסים את המטען העודף לבגאז'.
אתמול (ראשון ) בסמוך לשעה 16:00 התקבל אירוע במוקד ה-100 של "חשד לחטיפה".  על פי הדיווח הובהר כי באזור העיר עפולה נראה גבר מכניס ילד לתא המטען של רכב פרטי, סוגר עליו את הדלת האחורית ונוסע מהמקום. בנוסף נמסרו למוקד המשטרה גם פרטי זיהוי חלקיים של הרכב החשוד.
במוקד לקחו את ההודעה ברצינות ובחומרה הנדרשת ובעקבותיו הופעל מיד נוהל חירום לפיו החלו מיד מאמצים לאיתור הרכב.  תוך כך נפרסו מחסומים ברחבי המחוז, ניידות משטרה דווחו מידית והחלו בסריקות בניסיון לאתר את הרכב .

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

זמן קצר אחר כך, בסמוך ליקנעם אותר הרכב "החשוד" על ידי צוות סיור שערך סריקות לאיתורו. השוטרים עצרו את הרכב בצד הדרך לבדיקה ולהפתעתם התברר כי לא מדובר בחטיפה, אלא במטען "חורג". סיפור ה"חטיפה" העלה כי מדובר במשפחה חרדית ברוכת ילדים מאזור מרכז הארץ ומשלא נמצא מקום לילד הקטן ברכב הפרטי הוא הוכנס לתא המטען והושב שם על התקן ישיבה מאולתר ולא בטיחותי. כנגד אב המשפחה נכתב דו"ח תנועה עם זימון לבית משפט והוא נאלץ למצוא דרך יצירתית חוקית להמשיך בנסיעה עם ילדיו.  במשטרה מבהירים כי "אנו חוזרים ומדגישים את הסכנות בהסעת נוסעים מעל המכסה המותרת ובאי חגירת חגורות בטיחות המצילות חיים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן