Skip to content

ישיבה בירושלים: שוטרים הותקפו והוכו כי "העזו" לדרוש שקט

שני שוטרים הותקפו, צמיגי ניידת נוקבו על ידי חרדים בישיבה ירושלמית כשהגיעו לפנות בוקר לישיבה בעקבות תלונות על רעש רב שבקע ממנה. "נאצים", קראו לעברם החרדים, תקפו, השליכו חפצים ונקבו צמיגי ניידת. המשטרה: נפעל בנחישות לאיתור כלל המעורבים באירוע ולהעמידם לדין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני שוטרים נפגעו קל הלילה (שישי) לאחר שהותקפו על ידי עשרות חרדים כשהגיעו להפסיק רעש טורד בישיבה חרדית בירושלים. החרדים תקפו שוטרים, השליכו חפצים וניקבו צמיגי ניידת שיטור. חרדי אחד נעצר.

הישיבה הלילה (חדשות לפני כולם)
הישיבה הלילה (חדשות לפני כולם)

הלילה, בסמוך לשעה 02:30 הוזעקה המשטרה לישיבת אורייתא ברחוב הטורים, פינת מלכי ישראל בירושלים, זאת לאחר שהגיעו תלונות על רעש רב שעלה מהמקום, רעש שהטריד את מנוחת השכנים. השוטרים נתקלו במאות חרדים שזעמו כי המשטרה מעזה להגיע למקום.  החרדים התגודדו סביב הניידת, קראו לעברם "נאצים" וקריאות נאצה נוספות, השליכו לעברה חפצים וניקבו את צמיגי הרכב. זו השוטרים שהיו בתוכה נפגעו. השוטרת חש ברע והשוטר נפגע קל בידו. כוחות גדולים של משטרה ויס"מ ומג"ב הוזעקו מתחנת לב הבירה  ממרחב קדם וממרחב מוריה, הגיעו למקום, פיזרו את החרדים, עצרו אחד מהם והשיבו את השקט והסדר למקום.
מהמשטרה נמסר כי "המשטרה רואה בחומרה פגיעה בשוטרים ובניידות וכל נסיון לשבש את עבודת המשטרה שפועלת למתן שירות לציבור, שמירת הסדר והביטחון". עוד נמסר כי "המשטרה תפעל בנחישות לאיתור כלל המעורבים באירוע ולהעמידם לדין."

צפו בחרדים מתקיפים את השוטרים וזועקים לעברם: נאצים

1 Comment

  1. הניה
    21 באוקטובר 2016 @ 7:24

    אין לאנשים אלו גבולות!!! למה נוהגים בהם, כבכפפות משי?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן