Skip to content

חשד לרצח: אישה נמצאה ליד צומת ברקן ללא רוח חיים

משטרת ישראל הוזעקה הלילה לרכב שנמצא עם חלון מנופץ על פני כביש 505 ליד צומת ברקן. ברכב נמצאו 2 בני זוג. הבעל פצוע והאישה ללא רוח חיים. הרקע לאורה הוא פלילי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה בשנות ה 40 לחייה נמצאה הלילה ללא רוח חיים ברכב בסמוך לצומת ברקן על פני כביש 505 שבשומרון. שוטרים וצוות מד"א שהגיעו למקום מצאו ברכב גבר פצוע קל ואת האישה ללא דופק. בתום פעולות החייאה שנערכו במקום נקבע מותה של האישה.

צילום: מד"א
צילום: מד"א

הלילה (ראשון) סמוך לשעה 02:20 נתקבל דווח במוקד 100 של משטרת ישראל על רכב ישראלי שהותקף בכביש 505 סמוך לברקן. שוטרים שהגיעו למקום האירוע הבחינו בזוג בשנות ה-40 לחייהם כאשר הגבר פצוע קל ובאישה מבצעים פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה של האישה. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע פלילי. הגבר, בעלה של האישה סיפר כי הם בקרו בכפר הסמוך להתנחלות יקיר ונשדדו בידי אלמונים שתקפו אותם.

צילום: מד"א
צילום: מד"א

ניסים ונינו, חובש בכיר במד"א שהגיע לאזור האירוע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בסמוך לרכב עם חלון מנופץ אזרחים מבצעים פעולות החייאה בסיסיות באישה כבת 40 מחוסרת הכרה שהייתה ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון". לדבריו "מיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי ולבצע בה פעולות החייאה מתקדמות אבל לצערנו הפציעה הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותה. גבר כבן 40 שהיה גם כן במקום נפצע בחזה ובפנים באורח קל וטופל בשטח".

1 Comment

  1. גורן
    23 באוקטובר 2016 @ 13:18

    רקע פלילי חחחחח אחלה בדיחה טיפש מי שנכנס לכפר ערבי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן