Skip to content

תקיפת שני החיילים בחיפה: בריונות לשמה

מפכ"ל המשטרה: מדובר באירוע אלים שאין לעבור עליו על סדר היום. כנראה לא מדובר בתקיפה על רקע לאומני. לטענת קרוביהם של הצעירים, הם הותקפו ללא התגרות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפכ"ל המשטרה: מדובר באירוע אלים שאין לעבור עליו על סדר היום. כנראה לא מדובר בתקיפה על רקע לאומני. לטענת קרוביהם של החיילים, הם הותקפו ללא התגרות

מאת אביב סלע

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו התייחס לתקיפת שני החיילים בחיפה בשישי על ידי ערבים ואמר שמדובר באירוע אלים שאין לעבור עליו על סדר היום. דנינו פנה למפקד משטרת מחוז החוף ואמר לו לדאוג שהתוקפים ייעצרו. בינתיים המשטרה עצרה ששה חשודים ומבקשת להאריך את מעצרם של ארבעה מביניהם. מהחקירה עולה כי כנראה לא מדובר במעשה לאומני אלא בריונות לשמה. לטענת התוקפים, היה נדמה להם שהצעירים השליכו אבנים לעבר ביתם בגלל ששמעו מוסיקה בדציבלים גבוהים. החיילים נקלעו לשם במקרה והתוקפים טעו בזיהוי.

יוחנן דנינו (צילום: דודי לוי, ויקימדיה)
בריונות לשמה. דנינו (צילום: דודי לוי, ויקימדיה)

שני צעירים, תושבי חיפה שהגיעו חזרה לחיפה בחופשתם מהצבא ירדו ממכוניתם ליד קיוסק, כשאחד הצעירים ליווה את השני לבית החולים רמב"ם, לאחר שהתלונן על כאבים בידו. הצעירים סיפרו, כי כשחנו ליד בית החולים בסמוך לקיוסק, התקרבה אליהם לפתע קבוצה גדולה של ערבים והחלה לצעוק עליהם "יהודים, יהודים" ואז רדפו אותם והכו אותם באלות ובאבנים. לטענת קרוביהם של הצעירים, הם הותקפו ללא התגרות. מאבטחים מבית החולים רמב"ם באו לעזרתם וחילצו אותם.

מהעדויות עולה, כי גם לאחר שאחד מהצעירים הצליח לרוץ לכיוון בית החולים, המשיכו התוקפים לרדוף אחריו וכשתפסו אותו הטיחו את ראשו במדרכה וחרטו על ראשו. אחד החיילים אושפז במחלקה הכירורגית בבית החולים לאחר שספג פגיעות בכל גופו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן