Skip to content

תושב פתח תקווה נעצר בחשד כי תקף מינית תלמידות באוטובוס

על פי החשד נהג החשוד לברור לעצמו תלמידה כאובייקט, לעלות אחריה לאוטובוס , להתחכך בה ולנגוע באבריה. תלמידת תיכון צלמה אותו והעלה פוסט בפייסבוק שבעקבותיו נעצר החשוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב פתח תקווה בן 32 נעצר היום (שלישי)  בחשד לביצוע מעשים מגונים בתלמידת בית ספר בת 15.  על פי החשד נהג החשוד להמתין בתחנת האוטובוס בסמוך לבית הספר בו למדה התלמידה, לעלות אחריה לאוטובוס ושם לבצע בה מעשים מגונים כשהוא מתחכך בה ונודע ברגליה.

תמונת החשוד שצולמה על ידי התלמידה
תמונת החשוד שצולמה על ידי התלמידה

התלמידה מפתח תקווה העלתה פוסט לדף הפייסבוק שלה וסיפרה כי היא תלמידת בית ספר תיכון ומזה תקופה ישנו גבר המחכה בתחנה לסוף הלימודים, וכשהתלמידים הולכים לתחנה של האוטובוס הוא בוחר לעצמו מישהי, נכנס אתה לאוטובוס ומבצע בה מעשים מגונים.  "זה קרה לי פעמיים"" כתבה התלמידה, "בפעם הראשונה הוא התחיל לגעת בי ברגליים ופשוט קיבלתי שוק שלא יכולתי להגיב לזה בפעם השנייה קמתי מהמקום והלכתי לשבת במקום אחר". היא הוסיפה כי לא רק לה זה קרה, אלא גם לתלמידות אחרות. היא צילמה את המטריד וצירפה את תמונתו לפוסט. שוטר הקהילתי באזור המדובר נחשף לפוסט של התלמידה ובעקבותיו נפתחה חקירה כשמהלכה עלה בידו לאתר הבוקר את החשוד והוא נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים ויובא במהלך היום לבית משפט השלום, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן