Skip to content

מלונות חדשים ומומלצים בישראל שכדאי לבקר בהם בשנה הקרובה

בואו נודה באמת, כבני אדם, אנחנו אוהבים תמיד להיות מהראשונים שמתנסים במשהו חדש שמגיח לאוויר העולם. זה לא ממש משנה אם מדובר בטלפון חדש, מחשב, משחק, בגד, טלוויזיה, או אפילו יעד אטרקטיבי בחו״ל. יש משהו שעושה לנו במידה מסויימת הרגשה טובה, כשאנחנו יכולים להמליץ למכרים שלנו על משהו חדש וטוב שניסינו, או להגיד משהו בסגנון […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בואו נודה באמת, כבני אדם, אנחנו אוהבים תמיד להיות מהראשונים שמתנסים במשהו חדש שמגיח לאוויר העולם. זה לא ממש משנה אם מדובר בטלפון חדש, מחשב, משחק, בגד, טלוויזיה, או אפילו יעד אטרקטיבי בחו״ל. יש משהו שעושה לנו במידה מסויימת הרגשה טובה, כשאנחנו יכולים להמליץ למכרים שלנו על משהו חדש וטוב שניסינו, או להגיד משהו בסגנון של ״רק עכשיו שמעת על זה? ישן, כבר הייתי שם מזמן״. כמה פעמים יצא לכם לספר למישהו שהייתם בתאילנד לאחרונה, והוא בתגובה אמר לכם, ״כן? אני הייתי שם הרבה לפני שהיא הייתה ממוסחרת וכולם הגיעו״. הרצון הזה, להכיר ראשונים דברים חדשים לא פוסח כמובן גם על עולם המלונאות בארץ ישראל. לכן, אם אתם אוהבים להיות מאלו שממליצים על מקום חדש ומטורף שהייתם בו,

 או סתם רוצים להתגאות שאתם כבר הספקתם לבקר במלון שעוד שנה מהיום כולם ידברו עליו, הכנו עבורכם רשימה של המלונות החדשים והמבטיחים ביותר בישראל שנפתחו ממש עכשיו או עתידים להיפתח עוד רגע.

 

מלון אוריינט בירושלים- על עיר הבירה שלנו אין ממש צורך להרחיב. המקום הקדוש הזה, מאכלס בתוכו תרבות רבה של ניגודים בחברה הישראלית. מאנשי דת שיעדיפו לבלות את זמנם בללמוד את התורה ועד לסטודנטים חילוניים שאוהבים לשבת על סושי ובירה. מאנשי עסקים שמנסים לקדם את היוזמות שלהם בעיר הקודש, לפוליטיקאים וחיילים. בכל הקשור לגזרת הבילויים, השנים האחרונות בהחלט הטיבו עם ירושלים ומקומות בילוי רבים נפתחו. חיי הלילה תוססים ועשירים, והאוכל בירושלים פשוט מעולה, ממאכלים ביתיים ועד למסעדות יוקרה. בירושלים אי אפשר להישאר רעבים. בתוך כל העושר התרבותי הזה, ניתן למצוא אלפי תיירים שמגיעים מדי שנה למקומות הקדושים ורוצים לשהות באחת הערים הידועות בעולם. ואיפה שוהים כל אותם תיירים? בבתי המלון כמובן. בירושלים, בתי מלון מהשורה הראשונה במדינת ישראל, וממש לאחרונה, היישר מרשת מלונות ישרוטל, הצטרף למשפחת המלונות גם מלון אוריינט. המלון היוקרתי ממוקם במושבה הגרמנית בירושלים. הוא מציע חווית אירוח יוקרתית ביותר. המלון החדש בנוי בצורה המתכתבת עם ההיסטוריה העשירה של עיר הבירה, מצד אחד, אך מספק חוויה מודרנית ומתקדמת, מצד שני.  ההשראה למראה המלון, כאמור, באה מההיסטוריה של ירושלים, ולכן שולבו במלון מוטיבים ירושלמיים מסורתיים.

הלוקיישן שלו מרכזי וקל מאוד להגיע ממנו לגן הפעמון, משכנות שאננים, מוזאון ישראל, משכן הכנסת, קניון ממילא ועוד.

מלון מצפה הימים- מדובר במלון ספא בוטיק, הממוקם בצפון הארץ, קרוב מאוד לראש פינה וצפת. המלון נרכש לאחרונה על ידי רשת ישרוטל ונפתח מחדש. במלון תוכלו למצוא לא פחות מ97 סוויטות וחדרים מפוארים. מטרת המלון היא אחת, להביא את האורחים למצב של רוגע נפשי טוטאלי. במתחם הספא של המלון תוכלו למצוא בריכת שחיה מקורה, ג׳קוזי חיצוני ופנימי, סאונה יבשה ורטובה, חדר כושר מפנק ועוד. השקט, האוויר, והאזור הפסטורלי מבטיחים חוויה רגועה, נעימה וכזאת שתשכיח מכם את צרות היום יום.

וויט ווילה תל אביב- בשנות ה40, תיכנן האדריכל סם ברקאי את הווילה, שלאחרונה הפכה למלון בוטיק. מעבר להיותו מלון מיוחד בשל אופיו, הווייט וילה ממוקם בלב תל אביב, לא רחוק מדיזנגוף סנטר, גן מאיר ורחוב שינקין. חוויה מומלצת לאנשים שרוצים לשהות בלב עיר גדולה ואוהבים שהכל במרחק הליכה, או מקסימום נסיעה באופניים. שהייה בווייט וילה מפנקת אתכם בגישה קלה למוניות במקרה הצורך והליכה ברגל למוקדים הידועים במרכז העיר. כמו כן, גם הים נמצא במרחק הליכה. במלון ישנם 18 חדרים ושני לופטים גדולים. המקום עוצב מחדש בהשראת הוילה של פעם, אך המודרניות מורגשת בכל פינה במלון. החדרים בהירים ויוקרתיים.

דיוויד טאוור נתניה- התנופה האדירה שהעיר נתניה נהנית ממנה בשנים האחרונות, כמובן לא פסחה גם על עולם המלונות. שטחים גדולים וחוף ים מושקע ומשגע ויש בה בתי מלון נהדרים. לאחרונה נפתח גם מלון דיוויד טאוור. המלון הוא מרשת המלונות Acoor, והוא מלון המתאים בעיקר לאנשי עסקים שמגיעים לפגישות וכנסים באזור. זהו המלון הראשון תחת הרשת, שבעתיד אמורה להתרחב בישראל ולהקים בתי מלון נוספים. מעצב המלון הוא מיכאל אזולאי, והוא עוצב בהשראתו של הסולטאן דוד פאשה. המלון מחבר בין המזרח למערב, מה שבהחלט בא לידי ביטוי בתחושה הכללית בחדרים. יתרון מובהק של דיוויד טאוור הוא מיקומו. המלון נמצא במרכז העיר, צמוד לכיכר העצמאות. נתניה לא מתכוונת לעצור, ודיוויד טאוור הוא הוכחה נוספת להפיכתה של העיר לאחת הערים המתויירות ביותר במדינת ישראל.

גולדן קראון חיפה- מחפשים מקום לנפוש בו בצפון אבל לא יותר מדי צפונה? חיפה היא העיר האולטימטיבית עבורכם. מהכרמל, לגנים הבהאים, דרך המסעדות, חיי הלילה והדו קיום. חיפה היא מהערים המיוחדות ביותר בארץ. רצועת החוף שלה, המיקום הצפוני והקדמה שיש בעיר, כבר מזמן הפכו אותה לעיר המושכת אליה אלפי תיירים מהארץ ומחו"ל, מדי שנה. מלונות איכותיים גם לא חסר, ועכשיו מתווסף מלון יוקרתי חדש .הגולדן קראון. המלון ממוקם בכניסה למושבה הגרמנית. במוקד בילויים תוסס, המכיל בתוכו מסעדות נהדרות וחיי לילה עשירים. אם אתם רוצים להתחיל להסתובב בעיר ולהנות מהאתרים שיש בה, הלוקיישן בו המלון ממוקם הוא מצויין עבורכם. בגולדן קראון קיימים 90 חדרים, ועיקר הפוקוס של המלון הוא לאנשי עסקים וזוגות. מהחדרים ניתן לראות את הגנים הבהאים והמושבה הגרמנית. כיאה לחדרים שמפנקים אנשי עסקים, ניתן למצוא בחדרים מכונות אספרסו, שולחן עבודה ועוד. במלון עצמו קיים טרקלין עסקי ובערבים אפשר להתפנק על כיבוד קל בין עסקה לעסקה.

מלון גורדוניה מעלה החמישה- המלון הוא מלון סוויטות מפנק, שמטרתו להקנות תחושת שקט ובריחה מהלחצים העירוניים. הנוף המדהים בהחלט מוסיף לאווירה, ואם אתם מחפשים מקום להתבודד בו, זה בהחלט המלון שיענה על הבקשה שלכם. המלון מציע שירותי פרימיום, תפריט מתחלף, שף פרטי ובר הזמין במשך כל שעות היום. הרי כבר אמרנו, למלון הזה באים כדי לנוח, לכן כל השירותים שהמלון מציע, חוסכים לכם למעשה את ההתבלטות אם לצאת החוצה, להכנס לרכב ולנסוע לירושלים. המלון ממוקם בגובה של 800 מטרים מול נוף הרי ירושלים, בין עצים ושטחים אדירים. הכל למען יצירת חווייה פסטורלית. 16 סוויטות קיימות במלון, מאובזרות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עד כמה חשובה התחושה הייחודית במלון זה? במלון יש תפריט כריות, כדי שתוכלו לבחור את הכרית הנוחה ביותר עבורכם וכל המצעים עשויים בעבודת יד.

עם כך, כפי שאתם רואים, ענף המלונאות בישראל לא עוצר. בין אם מדובר בתיירים מחו"ל, או באזרחי המדינה שרוצים לשבור שיגרה ולצאת לחופש, בישראל תוכלו למצוא מלונות מפנקים, ייחודים, עסקיים, ברמה הגבוהה ביותר. כל מה שצריך זה להחליט באיזה אזור אתם רוצים לנפוש ולצאת לדרך. אם אתם רוצים להנות ממלונות חדשים, כאלו שמרגישים ומשדרים אווירה של חדש, המלונות המצויינים כאן, בהחלט יענו לכם על הבקשה. תשכחו לרגע מהמלונות אותם אתם כבר מכירים והייתם. הגיע הזמן לנסות מקומות חדשים באזורים חדשים. זה עושה לנו טוב.

תודה רבה על העזרה בכתבה לאתר HOTELZ – חופשה בצבע

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן