Skip to content

שלישי 08 נובמבר 2016 (מהדורת הערב)

כותרות המהדורה נתניהו: לשמאלנים אסור לבקר את ראש הממשלה (פוליטי) * דו"ח: ראשי הרפורמים בישראל הינם שמאלנים קיצוניים הפועלים נגד ישראל (חדשות) * נמנעה הצטרפות הפלסטינים לאינטרפול (מדיני) * האו"ם: כוחות דאעש חטפו 295 אנשי כוחות ביטחון עיראקיים (חוץ) * התנועה לאיכות השלטון למדנלבליט: פתח בחקירה לגבי התנהלות שרה נתניהו בפרשת מני נפתלי (פוליטי) בחירות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כותרות המהדורה

נתניהו: לשמאלנים אסור לבקר את ראש הממשלה (פוליטי) * דו"ח: ראשי הרפורמים בישראל הינם שמאלנים קיצוניים הפועלים נגד ישראל (חדשות) * נמנעה הצטרפות הפלסטינים לאינטרפול (מדיני) * האו"ם: כוחות דאעש חטפו 295 אנשי כוחות ביטחון עיראקיים (חוץ) * התנועה לאיכות השלטון למדנלבליט: פתח בחקירה לגבי התנהלות שרה נתניהו בפרשת מני נפתלי (פוליטי)

בחירות ארה"ב

ערוץ 1: ‏יודעים משהו שאנחנו לא? רשת ‎@TMZ מדווחת שמטה קלינטון ביטל את מופע הזיקוקים המתוכנן להלילה
ניתוח סטטיסטי של נייט סילבר. תואם את עמדתו של סם וונג, חוקר סטטיסטיקה בכיר נוסף, שטען שמבחינה סטטיסטית, זו מערכת הבחירות הצפוייה והמשעממת מאז 1952 * סילבר אמר שאין סיכוי שטראמפ יקבל מעל 240 אלקטורים.

פוליטי

תחקיר: גב' נתניהו מעורבת בניהול המדינה: תחקיר חדשות 2 חשף התערבות של רעיית ראה"מ במינויים ובניהול המדינה * נתניהו הצליח להסית את הדיון לתגובתו: שהגיב באריכות כי התחקירנית שחשפה את הפרשה הינה שמאלנית קיצונית שרוצה להפיל את הממשלה והסיפור האחרון מדגים היטב מדוע שוק התקשורת חייב לעבור רפורמה. ראש הממשלה נחוש לפתוח גם שוק זה לתחרות שתוסיף לגיוון וריבוי דעות, לצד שידור ציבורי ממלכתי ויעיל. כך הוא יעשה – גם אם אילנה דיין תמשיך את תשדירי התעמולה שלה נגדו פעמיים בשבוע. * התחקירנית על תגובת נתניהו: "זה לא היה רגע קשה מבחינה אישית אלא מבחינה עקרונית. העברנו 32 שאלות ענייניות וקיבלנו לפני השידור את התגובה הזו – וזה חלק מהעניין. הם החליטו שהכתבה היא תעמולה, מתקפה אישית נגד ראש הממשלה, ניסיון להפיל את ראש הממשלה – עוד לפני שראו את הכתבה".

– כזכור, וכפי שדווח בהכותרות גם תחקיר הארץ שפורסם בשבוע שעבר נגד נסיונות ההשתלטות על התקשורת קיבלה תגובה דומה תוך אזכור כי מקווים שקונצרן העיתונות הגרמני 'דומון שאוברג', שעסק בהפצת תעמולה נאצית בזמן מלחמת העולם השנייה, ורכש 20% ממניות 'הארץ' אינו קשור להלך רוח של העיתון.

התנועה לאיכות השלטון למדנלבליט: פתח בחקירה לגבי התנהלות שרה נתניהו בפרשת מני נפתלי * עדותה של ורד סיויד, לשעבר ראשת הראשות לקידום מעמד האישה, לפיהם היא נדרשה להפעיל גדודי נשים נגד נפתלי,  כהכרת תודה לנתניהו: "מעבר לפגיעה הפלילית, מהווים פגיעה עמוקה בעקרונות היסוד הדמוקרטים", נכתב בפניה (מגפון ניוז)

– שר בממשלה להארץ: הכינוי "שמאלן" מפסיק לעבוד

– הרצוג: נדרוש לחקור את ממצאי התחקיר ואת תגובת נתניהו

– הליכוד: "הגיע הזמן שהתקשורת תבין שיש לרה"מ זכות לבקר אותה" * רגב: ראש הממשלה חשף את הפנים האמתיות של חלק מהתקשורת

– סערה ברשת: 53% תמכו בתחקירנית אילנה דיין, 47% ברה"מ נתניהו * מבדיקה של Vigo מקבוצת יפעת עולה כי רוב מוחלט של התגובות עסק בדיין ובנתניהו ורק 9% מהם נגע לתחקיר עצמו (גלובס)

מדיני

נתניהו: חסמנו ניסיון של הפלסטינים להצטרף לאינטרפול

חוץ

אירופה: משבר הפליטים באירופה: החוק לאיסור קליטת מהגרים בהונגריה נדחה בפרלמנט

המלחמה הקרה: רוסיה: שיקום היחסים עם ארה"ב תלוי בנשיא הנבחר

גרמניה: 5 פעילי דאע"ש נעצרו בחשד לטרור

טורקיה: האיחוד האירופי: ההתפתחויות בטורקיה מדאיגות במיוחד

– טורקיה: גרמניה תומכת בארגוני טרור הפועלים נגדנו

מצרים: נדחתה הבקשה להשהות את ביטול העברת האיים לסעודיה

עיראק: לוחמי דאע"ש חטפו 295 אנשי צבא עיראק לשעבר ליד מוסול

– האו"ם: דאעש חטף 1,500 משפחות במוסול כדי להוות מגן אנושי

חדשות

עיריית ירושלים לא מאשרת לישוב עפרה להקים מאהל מחאה

ועדת העבודה אישרה הגדלת דמי לידה לעובדות שעתיות

דו"ח מרכז ליב"ה מצטרך לפרופגנדה האנטי שמאלנית: רבים מראשי הרפורמים בישראל הינם שמאלנים קיצוניים ועומדים מאחורי פעולות דה לגיטימציה לישראל

בית המשפט לתביעות קטנות באילת פסק כי על בנק פועלים להשיב סכום של 6,060 שקל ללקוח שניסה למשוך כסף מהכספומט, ללא הועיל. (מגפון ניוזl)

בעולם

יפן: בולען בעומק שתי קומות נפער באמצע הכביש * ייתכן שהבור העצום נפער כתוצאה מחפירת קו רכבת סמוך. איש לא נפגע באירוע, והמשטרה פינתה את הבניינים באזור מחשש להתמוטטות נוספת (nrg)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן