Skip to content

תקף באלימות חמורה צעיר ערבי ש"העז" לשוחח עם יהודייה

מכתב האישום שהוגש כנגד תושב ירושלים, עולה כי הגזען לא הסתפק בתקיפת הערבי באגרופים, יידויי אבנים לעברו ואיום בסכין, אלא איים על הערבי בנקמה אם יעז להתלונן, הציע לשוטר מג"ב להעלים עין מהמתרחש ובתחנת המשטרה ביקש מחוקרו למחוק עבורו את טביעת אצבעו מהסכין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום קשה בגין תקיפת ערבי ממניעים גזעניים, הוגש היום (ראשון) כנגד יצחק שזו (23) תושב ירושלים. שזו מואשם בעבירות של אחזקת סכין, תקיפה ממניע גזעני, הדחת עדים וניסיון לשיבוש הליכי משפט.
מכתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז ירושלים בבית משפט השלום בעיר עולה כי לפני שבוע ב- 6 בנובמבר ישבו ר', אזרח ישראלי ממוצא ערבי וידידתו א', אזרחית ישראלית ממוצא יהודי סמוך למקלט ציבורי ברחוב דרך בית לחם בירושלים.

תקף כי הערבי "מזיין יהודיות"
תקף כי הערבי "מזיין יהודיות"

שזו שהכיר את השנים מהכרות מוקדמת זעם כי היהודייה משוחחת עם ערבי ש"הרשה" לעצמו לקיים יחסי קרבה עם יהודייה. הוא התקרב מאחורי גבו של ר' כשהוא אוחז בידו סכין בעלת להב של 10 ס"מ, הכה אותו והפילו ארצה, תוך שהוא מכה אותו בגרופים וצעק לעברו: "מה אתה עושה אתה?". ר' ההמום קם והחל להימלט כשהוא זועק וקורא לעזרה, בעוד שזו רודף אחריו ומיידה בו אבנים.
בשלב זה הבחין הצעיר המוכה ב-ק.פ שוטר מג"ב שעבר בכביש, רץ לעברו וביקש עזרה והגנה. את הגזען זה לא עניין, הוא התקרב אל השניים דחף את ר' מספר פעמים וצעק ליד השוטר, "ערבי מזיין יהודיות". ק.פ ניסה להרגיע את התוקף אבל אותו זה לא עניין.. הוא צעק לעבר ר' "צריך לזיין אותו, מזיין יהודיות", ואז פנה לשוטר ואמר לו: "כדאי לך ללכת כאילו לא ראית, הוא מזיין יהודיות".
תוך כך הזמין שוטר המג"ב ניידת שיטור וכשהתוקף הבחין שהניידת מתקרבת אמר לצעיר הערבי: "אם אתה מתלונן במשטרה אני שורף לך את הכפר", ואז הוא השליך את הסכין בה אחז לצד הכביש.
אך בכך לא הסתפק הגזען האלים, לאחר שנעצר, הובא לתחנת המשטרה ונחקר, ביקש מהחוקר י.מ לאפשר לו לעשן סיגריה. החוקר הוביל אותו לאזור המותר בעישון ברחבי התחנה ושם פנה שזו לחוקר ושאל אותו: השיחה עכשיו בינינו מוקלטת?, י.מ השיב בשלילה ואז פנה העבריין לחוקר וביקש ממנו שיעשה לו ג'סטה. "שיעביר ניגוב על הסכין" שנתפשה כדי להעלים ממנה את טביעות אצבעותיו.
"במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין, וזאת מתוך מניע של גזענות, הניע את השוטר למסור הודעת שקר, והניע את המתלונן בדרך של הפחדה ואיומים למסור עדות שקר. כמו כן, ניסה הנאשם לעשות דבר בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי בדרך של העלמת ראיות. וגם, החזיק הנאשם סכין מחוץ לתחום ביתו או חצריו ולא הוכיח כי החזיקה למטרה כשרה", נכתב בכתב האישום. הפרקליטות פנתה לבית המשפט וביקשה להאריך את מעצרו של התוקף עד תם ההליכים.

1 Comment

  1. גורן
    14 בנובמבר 2016 @ 17:22

    גזענים וטיפשים יש בשני הצדדים מה היה קורה ליהודי שהיא מתעסק עם בחורה ערביה אותו דבר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן