Skip to content

מתכוננים לבאות? משרד החוץ יממן לימודים, בקורס למשפט בינלאומי בהאג

המדינה תממן את עלות הקורס, טיסה להאג, וכן חלק מהוצאות המחיה הצפויות מאת צבי זינגר במשרד החוץ מתכוננים לבאות ומבקשים להכשיר תלמידי משפט בינלאומי בישראל – עם הצפוי לנו בבית הדין הבינלאומי בהאג. המשרד מעודד תלמידי משפט בינלאומי ללמוד בקורס הקיץ, של האקדמיה למשפט בינלאומי בהאג ומוכן אף לממן חלק גדול מהוצאותיהם, של התלמידים שייבחרו. הלשכה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המדינה תממן את עלות הקורס, טיסה להאג, וכן חלק מהוצאות המחיה הצפויות

מאת צבי זינגר

במשרד החוץ מתכוננים לבאות ומבקשים להכשיר תלמידי משפט בינלאומי בישראל – עם הצפוי לנו בבית הדין הבינלאומי בהאג.

המשרד מעודד תלמידי משפט בינלאומי ללמוד בקורס הקיץ, של האקדמיה למשפט בינלאומי בהאג ומוכן אף לממן חלק גדול מהוצאותיהם, של התלמידים שייבחרו. הלשכה המשפטית של משרד החוץ פירסמה קול קורא, ובו הציעה אפשרות לקבלת מלגה, לקורס הקיץ של האקדמיה למשפט בינלאומי בהאג, במשפט בינלאומי פומבי.

האקדמיה בהאג היא זו שתבחר את מקבלי המלגות, אולם קריטריון מרכזי בשיקוליה יהיה מכתב המלצה משגרירות ישראל בהאג. מקבלי המלגות יהנו מכיסוי עלות הקורס, טיסה להאג, וכן חלק מהוצאות המחיה הצפויות.

במשרד החוץ מדגישים כי על המועמדים לעמוד בקריטריונים של האקדמיה בהאג (פרטים על תכנית המלגות ותנאי הקבלה: http://www.hagueacademy.nl/?summerprogramme/scholarships .) משרד החוץ אומר כי המעוניינים לקבל את מכתב ההמלצה, משגרירות ישראל בהאג, חייבים להיות בעלי דרכון ישראלי. בנוסף לכך, עליהם לסיים  קורס במשפט בינלאומי פומבי טרם פתיחת הקורס בהאג ולהיות בעלי שליטה גבוהה באנגלית. על הפניות להגיע עד ה-5 בינואר במייל ל-[email protected].

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן