Skip to content

הבכיר לשעבר במועצה לביטחון לאומי החשוד בשוחד – שוחרר למעצר בית

הבכיר לשעבר שמעט התמנה לתפקיד בכיר ביותר במועצה, ישהה במעצר בית לחמישה ימים בערבויות כספיות ובתנאים מגבילים. קודם לכך שוחררה בתנאים מגבילים חשודה נוספת שעוכבה הבוקר לחקירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתום חקירה ארוכה, שוחרר הערב (שלישי) לביתו למעצר בית בתנאים מגבילים בכיר המל"ל לשעבר שנעצר הבוקר לחקירה במסגרת חשד לביצוע עבירות שוחד, הלבנת הון ומרמה והפרת אמונים על ידי הבכיר. הבכיר יהיה נתון במעצר בית למשך חמישה ימים ובערביות ותנאים כספיים. חקירה בעניינו של הבכיר החלה לאחר שתנועת אומ"ץ התריעה על מינוי הצפוי לתפקיד בכיר מאוד במל"ל בעת שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי החליט לקדמו לתפקיד.

(צילום מסך)
(צילום מסך)

הבוקר נעצר החשוד בחשד שקידם במסגרת תפקידו את ענייניו של איש עסקים פרטי מחו״ל המקורב לו ונתגורר בישראל, זאת בתמורה לשוחד, בין היתר באמצעות הטבות וכספים לו או למי מבני משפחתו ומבלי שדיווח כדין על הקשר ביניהם. יחד אתו נעצרה חשודה נוספת המקורבת לבכיר ששוחררה אף היא בתנאים מגבילים בתום חקירתה. ת
תוך כך ביצעו הבוקר שוטרי יאח"ה חיפוש סביבתי החשודים ובמשרדים רלוונטיים, נטלו מחשבים וחומרים אחרים לצרכי החקירה.

תנועת אומ"ץ, שהגישה תלונה נגד הבכיר לשעבר, בירכה על ההתקדמות בחקירה. יו"ר התנועה, מעוזיה סגל אמר הבוקר: "אנו מאמינים שמערכת האכיפה תדע למצות את התהליך ולהביא למיצויו ומקווים כי חשיפות מסוג זה ירתיעו בעלי תפקידים בכירים במערכת הציבורית ויבהירו להם כי יש מי שמסתכל ובוחן את עבודתם, יבינו שהם משרתי ציבור ויימנעו מקבלת טובות הנאה ובגידה בתפקידם למען בצע כסף".
עו"ד ז'ק חן, המייצג את החשוד, מסר בתגובה: ״מדובר בנושאים שהתפרסמו בעבר מטעם גורמים אינטרסנטיים וכעת המשטרה בודקת אותם. מרשי משתף פעולה עם החוקרים ואני בטוח שבסוף החקירה יתברר שאין לטענות כל שחר״.
מהמשטרה נמסר כי החקירה בראשיתה ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן