Skip to content

נתפס עם 100 ק"ג מריחואנה וטען להגנתו: זה לשימוש עצמי

פשיטה על בית תושב מושב הסמוך לבירה חשפה מאות גידולי מריחואנה ו 20 ארגזים עם גראס מוכן למכירה. את שדה החלומות גידל החשוד על גג ביתו תחת צילניות ואת ריח המריחואנה הסווה עם שתילי פרחים ששתל בצדדי הגג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 גבר בן 69 ממושב הסמוך לירושלים, נעצר היום (ראשון)  לאחר שהתגלה כי גידל על גג ביתו גידל הגבר  בקרוב ל-500 שתילי מריחואנה במשקל של כ 100 ק"ג שעלותם מוערכת על די המשטרה     בערך של 3 מיליון ₪. בחקירתו טען החשוד כי המריחואנה משמשת אותו לשימוש עצמי ולא למסחר. כמו כן נתפסו על גג ביתו 20 ארגזים בהם חומר החשוד כמריחואנה המוכן למכירה. המשטרה הביאה אותו לפני שופט שם ביקשה את הארכת מעצרו לצורכי חקירה.

שדה החלומות (צילום: דוברות משטרת ישראל)
שדה החלומות (צילום: דוברות משטרת ישראל)
ארגזים עמוסי מריחואנה - שימוש עצמי? (צילום: דוברות משטרת ישראל)
ארגזים עמוסי מריחואנה - שימוש עצמי? (צילום: דוברות משטרת ישראל)

במסגרת הלחימה בפשיעה, איתור ומעצר מגדלי, סוחרי ומפיצי סמים,  ביצעו היום לוחמי מג"ב של משטרת ישראל חיפוש בבית פרטי במושב הסמוך לירושלים וזאת עפ"י צו שהוצא ע"י בית המשפט. בבית מתגורר יהודי בן 69 אשר עפ"י החשד גידל, הפיץ וסחר בסמים מסוג מריחואנה באזור מטה יהודה, ירושלים ומרכז הארץ. בחיפוש שבוצע בגג הבית גילו השוטרים מעבדה לגידול סמים בהיקף גדול.
החשוד המתגורר בדירה  הסב והפך את קומת הגג  למעבדת סמים בה נתפסו כ- 500 שתילי סם מסוג מריחואנה בגדלים שונים אותם גידל בתנאי מעבדה משוכללים הכוללים ציוד תאורה, אוורור, חומרי דישון , משקלים ועוד.
הגבר הסתיר את גידול הסמים ע"י הצבת רשת הסוואה לאורך כל גג הבית שהסתירו את שתילי הסמים. בנוסף גידל לאורך דפנות הגג שתילים ופרחים שונים שריחם נועד לטשטש את ריח הסמים.

צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

בדירה נתפסו כאמור כ- 500 שתילים במשקל כולל של כ- 100 ק"ג של סם מסוג מריחואנה ו- 20 ארגזים בהם חומר החשוד כמריחואנה המוכן למכירה.
החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת מטה יהודה , בחקירתו טען כי מגדל לשימושו העצמי בלבד.
עם סיום חקירתו יובא החשוד בפני בית משפט השלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך מעצרו. מן הסתם יתקשה הגבר להסביר בבית המשפט כיצד הוא צורך מאות קילוגרמים מריחואנה בזמן קצר.


תפיסת המעבדה הנה פועל יוצא של פעילות חקירתית ומודיעינית מורכבת ומאומצת של לוחמי מג"ב הפועלים ביישובי מטה יהודה, שהובילה היום לביצוע הפשיטה על הדירה.

ממשטרת ירושלים נמסר: "תפיסת הכמות הגדולה של הסמים מנעה זליגת הסמים לרחובות ואף לידיהם של צעירים ובני נוער. המשטרה תמשיך לפעול למען ביטחונם של תושבי האזור, שלומם ואיכות חייהם."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן