Skip to content

מפלצתי: פדופיל בן 13 תקף תינוקת וילדים

כתב אישום חמור ומזעזע הוגש היום לבית המשפט בתל אביב כנגד פדופיל קטין מבני ברק. מכתב האישום מצטיירת דמות קטין מפלצתי שתקף ילדים בני 5 ו 6 ואף תינוקת בת שנתיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (שלישי)  בבית משפט השלום לנוער בתל אביב כנגד פדופיל קטין בן 13, תושב בני ברק שביצע על פי החשד עבירות מין בתינוקת בת שנתיים  וילדים בני 5 – 6.  הקטין הואשם במעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 שנים (ריבוי עבירות), מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים (ריבוי עבירות), איומים ותקיפה. הקטין הואשם כי ביצע את העבירות כלפי קטינים בני 2-6.

הפדופיל הקטין הואשם  בארבעה מקרים שונים, בהם הוא תקף ילדים בבני ברק כשהוא מאיים עליהם שיכה אותם ולא ישחרר אותם אם לא ייאותו למעשיו.

אישום ראשון – תקיפת ילדה בת 5

על פי כתב האישום, ב- 10.11.16 בערב חזרה קטינה (בת 5) לביתה יחד עם אימה, לאחר שחזרו מקניות. בשלב מסוים, שלחה האם את הקטינה לבית כדי שתקרא לאחיה שיבוא לעזור לה עם הקניות. כשהגיעה הקטינה לכניסה לבניין, ניגש אליה הנאשם ואמר לה לבוא עמו כדי שיגלה לה סוד. הקטינה הלכה אחריו לחצר האחורית של הבניין. בחצר הפשיט הפדופיל אותה מבגדיה כשהקטינה אמרה לו שהיא לא מרשה. בתגובה אמר לה הנאשם כי אם תהיה בשקט, יאפשר לה ללכת. הנאשם הושיב את הילדה על קיר בטון כשהיא עירומה וביצע בה מעשה מגונה. הקטינה אספה את בגדיה והלכה לכיוון הכניסה של הבניין, שם נמצאה על ידי שכן כשהיא עירומה.

אישום שני – תקיפת ילדה בת 6

באישום זה מואשם הקטין כי ב- 10.11.16 יצאה קטינה ( בת 6) מביתה והלכה לכיוון בית חברתה. הקטין ניגש לקטינה וביקש ממנה שתתלווה אליו בתואנת שווא שאבד לו כסף. הוא הכניס את הקטינה למבנה נטוש והורה לה לחפש את הכסף שכביכול אבד לו והקטינה עשתה כדבריו. לאחר מכן, הוביל אותה למבנה נטוש נוסף, שם הפשיל את חצאיתה, גרביוניה ותחתוניה של הקטינה וכשהחלה לבכות אמר לה שאם היא תבכה, היא לא תלך. בתגובה הפסיקה הקטינה לבכות. והקטין ביצע בה מספר מעשים מגונים. כאשר הקטינה החלה לבכות שוב, אמר לה: "אם תבכי, אני ארביץ לך". לאחר שסיים הלביש את הקטינה בבגדיה התחתונים ואמר לה שהיא יכולה ללכת.
הקטינה עזבה את המקום כשהיא בוכה. בשלב זה קרא לה הפדופיל ואמר "רגע ילדה, את בוכה?". והיא ברחה בריצה מהמקום.

אישום שלישי – תקיפת תינוקת בת שנתיים

באישום נוסף, מואשם הקטין כי ב- 19.10.16 בשעה 15:00 בערך שהתה תינוקת בת שנתיים מחוץ לביתה בהשגחת ילדה בת 8. הפדופיל שהבחין בהן ניגש לתינוקת והוביל אותה לאתר בניה סמוך. הקטינה בת 8, הגרה בשכנות לקטינה בת השנתיים, ניגשה אליו ואמרה לו "תחזיר את הילדה". בתגובה היכה אותה הנאשם ואמר לה "עופי מפה".
הפדופיל הכניס את בת השנתיים לאתר הבניה בעודה בוכה והוריד לה את החיתול. בהמשך, הגיע אביה של הפעוטה סמוך לאתר הבניה והחל לחפש אותה. בשלב זה, יצא לעברו הקטין ואמר: "שמעתי ילדה בוכה ונכנסתי לראות מה קרה" וברח.

אישום רביעי – תקיפת ילד בן 5

באישום נוסף מואשם הפדופיל לפיו ב- 14.10.16 יצא קטין (בן 5) מביתו ועשה את דרכו לכיוון בית דודתו. בדרכו לשם, שכנע אותו הקטין להצטרף אליו והוביל אותו למבנה בחצר אחורית של בניין. כשהגיעו למקום, איים הפדופיל על הקטין כי אם ידבר, יהרוג אותו.
הוא הורה לקטין לעצום את עיניו וכשעשה זאת, ביצע בו מעשה מגונה. בסמוך, הפשיט את הקטין מבגדיו וביצע בו מעשה סדום. מאוחר יותר נמצא הקטין עירום על ידי שכן שגר בבניין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן