Skip to content

חשוד רביעי בתקיפת חייל וקצין צה"ל נעצר הלילה

משטרת ישראל הצליחה לעצור הלילה בנמל תעופה חשוד נוסף כשניסה להימלט. לפי החשד הוא השתייך לחבורת החרדים מבית שמש שתקפה את החיילים בשל היותם לובשי מדים. המשטרה תביאו לבית משפט להארכת מעצרו. 3 תוקפים נוספים נעצרו בליל שבת האחרון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשוד בתקיפת חייל וקצין צה"ל נלכד הלילה (רביעי) בנמל התעופה בעת שניסה להימלט מהארץ.
במסגרת מבצע מעצרים וחיפושים ממוקדים בבית שמש שבוצע בתחילת השבוע  נעצרו 3 תושבי בית שמש ( 2 בגירים וקטין)  החשודים בתקיפת חייל צה"ל ושוטר  בשני אירועים שונים שאירעו בעיר בית שמש במהלך השבועיים האחרונים. טרם ביצוע המעצרים הוצאו מבעוד מועד צווי מעצר וחיפוש ע"י בית המשפט. כאמור, היום הושלם המעצר והמשטרה שפעלה כל העת לאיתור חשוד נוסף בתקיפת חייל צה"ל, הצליחה לאתרו ולעצרו במהלך הלילה בשדה התעופה עת ניסה להימלט מהארץ.

המעצרים בליל שבת (צילום דוברות המשטרה)
המעצרים בליל שבת (צילום דוברות המשטרה)

החשוד שנעצר הובא לחקירה בתחנת בית שמש, כשהמשטרה מתכוונת להביאו כבר הבוקר בפני בית משפט השלום בירושלים שם היא תבקש להאריך את מעצרו.
"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את תופעת ההסתה ותקיפת חיילים חובשי כיפה על רקע שירותם בצה"ל ותקיפת שוטרים, ומשקיעה מאמצים רבים לאיתורם ומעצרם", אומרים במשטרה "המשטרה לא תהסס להמשיך ולנקוט ביד קשה כנגד כל מי שיתקוף לובש מדים ותפעל למיצוי ההליכים הפליליים והבאתם לדין".

תחילת הפרשה אירעה בצהרי יום שישי לפני כשבועיים וחצי, כשחייל חרדי לבוש מדים הלך לתומו ברחובות העיר, והותקף על ידי קבוצת חרדים, עפ"י החשד "רק בשל היותו לובש מדים".
קצין צה"ל, חרדי גם הוא, שנסע במקום עם משפחתו הבחין בחייל המותקף ויצא מרכבו על מנת להרחיק את החייל. התוקפים החלו לתקוף גם אותו, ניסו למנוע ממנו לנסוע מהמקום ואף יידו לעברו אבנים. בתוך כך, שבוע לפני אירוע התקיפה, נפגע שוטר מפגיעת אבן כשעשרות חרדים חסמו צירים וידו אבנים לעבר שוטרים שהגיעו לעצור סרבן גיוס.
החקירה הובילה בליל שבת האחרון למעצרם של שלושה חשודים תושבי העיר, מתוכם שני בגירים החשודים בתקיפה. מלבדם נעצר קטין כבן 14 החשוד בתקיפת החייל. מהמשטרה נמסר כי המעצרים התבצעו במספר מוקדים במקביל, תוך היערכות מוגברת למניעת כל פעולה העלולה להפריע ולשבש את עבודת המשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן