Skip to content

בית חם

'יד ביד' מסייעת לילדים בסיכון ממשפחות מעוטות יכולת וקשות יום. האגודה מפעילה עשרה בתים חמים ברחבי הארץ הקולטים ילדים בסיכון בגילאי שלוש וחצי עד שבע לאחר שעות הפעילות בגני הילדים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אמש (ב') נערך בהיכל התרבות בתל אביב אירוע התרמה חגיגי לעמותת 'יד ביד', לציון 35 שנים לפעילותה למען אלפי ילדים בסיכון, שזכו לבתים חמים.

צילום: ציפי מנשה

האורחים המכובדים, שהגיעו לתרום ולהנות מערב תרבותי, זכו למופע מחווה מרגש שכלל את שירי יוסי בנאי במלאות 10 שנים לפטירתו, בין האומנים שלקחו חלק היו חני נחמיאס,דביר בנדק, אורי בנאי, ישראל גוריון,ו נתן דנטר.שביצעו שנסונים ומערכונים..

צילום: ציפי מנשה

בין האורחים ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, מלווה באשתו, ששברה את רגלה והגיע כשהיא מתניידת על כסא גלגלים. חולדאי הפתיע את הקהל כאשר עלה על הבמה וביצע את השיר "בחולות" של יוסי בנאי על החלילית שהביא עימו.

צילום: ציפי מנשה

שלי חושן,מייסדת ונשיאת 'יד ביד' הודתה לאורחים הרבים שהגיעו .על האולם המלא וההירתמות של האנשים הרבים שהגיעו לטובת העשייה החשובה ולמען ילדי הבתים החמים והוסיפה כי היא מקווה שבעזרת הכסף שגויס יוכלו לפתוח עוד בתים חמים בארץ.

צילום: ציפי מנשה

'יד ביד' מסייעת לילדים בסיכון ממשפחות מעוטות יכולת וקשות יום. האגודה מפעילה עשרה בתים חמים ברחבי הארץ הקולטים ילדים בסיכון בגילאי שלוש וחצי עד שבע לאחר שעות הפעילות בגני הילדים. הילדים שוהים בבתים החמים מדי יום ביומו עד השעה שש בערב ומקבלים מהצוות המקצועי את כל מה שמשפחתם וסביבת מגוריהם מחסירות מהם, כמו ארוחות חמות, העשרה קוגניטיבית, הזנה רגשית, חינוך לערכים ולהתנהגות נורמטיבית, והרבה חום ואהבה.

צילום: ציפי מנשה
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן