Skip to content

נער חשוד כי היכה למוות את חברו במוט ברזל

המשטרה עצרה בן 16 בחשד כי הכה למוות את חברו בעקבות וויכוח שפרץ בין השנים לאחר צריכת סמים. אביו של החשוד הסתיר על פי החשד את מוט הברזל לאחר שבנו סיפר לו את מה שקרה. שני חברים של הנער, סילפו על פי החשד ראיות וסיפרו כי הוא התמוטט מקטנועו בעת תאונה ונעצרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נער כבן 16 נעצר ונחקר בחשד לגרימת מותו של חברו באמצעות מוט ברזל שהיכה בראשו במהלך קטטה שפרצה ביניהם, כך הותר היום (ראשון) לפרסום). המקרה אירע בלילה שבין רביעי לחמישי האחרון במהלך מריבה שפרצה בן הנער החשוד בהריגה לבין חברו בשכונה בדרום ירושלים. כמו כן נעצרו 2 נערים נוספים ואביו של הנער.

ראשיתו של האירוע החל בדיווח שהועבר למשטרה ממד"א לפיו נער כבן 16 נחבל בראשו במסגרת תאונת דרכים בה היה מעורב. מספר דקות לאחר מכן דווח במד"א כי הנער נפגע לאחר שהחליק מהקטנוע עליו רכב ובהמשך כי התמוטט כתוצאה משימוש בסמים. הנער פונה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם שם הדרדר מצבו ובליל שישי נקבע מותו.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

עם קבלת הדיווח, הגיעו חוקרי המשטרה תוך זמן קצר לזירה ועכבה לחקירה 2 נערים, חבריו של הקורבן שטענו גרסאות שונות במסגרת חקירתם. בחיפוש שנערך מאחור יותר בבתיהם, נמצאו סמים.

בבדיקה שבוצעה לקטנוע של הקורבן ואיסוף ממצאים מהזירה נשלל החשד לתאונת דרכים, כפי שנטען בתחילה, ובשלב זה עלה החשד לגרימת מוות בכוונה תחילה. משכך הוחלט על הקמת צוות חקירה מיוחד (צח"מ) בתחנת עוז לחקירת האירוע.

הנערים שאותרו בזירה נעצרו , נחקרו, וכאמור מסרו גרסאות שונות ובחיפוש שבוצע בבתיהם נתפס חומר החשוד כסם. כשעה מקרות האירוע עצרו החוקרים חשוד נוסף (בן 16) בביתו.

מממצאי החקירה עולה כי הנערים נפגשו ברחוב בשכונה בדרום העיר ועפ"י החשד השתמשו סמים. בהמשך בעקבות ויכוח שפרץ בין הקורבן לחשוד , לקח החשוד מוט ברזל שהיה בתוך עגלה בסמוך והיכה אותו בראשו. כתוצאה מכך התמוטט הנער ופונה כאמור במצב קשה מאוד.

מיד לאחר האירוע הנער החשוד נמלט לביתו וסיפר לאביו את שקרה. מהחקירה עולה כי אביו נסע  למקום ועפ"י החשד איתר את העגלה שבה היה מוט הברזל והניחה במקום מוסתר.
חוקרי הצח"מ שהגיעו לזירה אספו ממצאים ואיתרו את העגלה כאמור ובסמוך את מוט הברזל ממנו נדגמו ממצאם פורנזיים.
במסגרת חקירת הצח"מ  נעצרו  4 חשודים בהם החשוד בן ה 16 שנחקר בגין גרימת מוות בכוונה תחילה, ניסיון השמדת ראיות ושיבוש מהלכי משפט. מעצרו הוארך עד לתאריך 29.11.16.

2 נערים שהיו במקום נחקרו בחשד לשיבוש מהלכי משפט, ניסיון השמדת ראיות, סיוע לאחר מעשה ואחזקת סמים. מעצרם הוארך עד ה 28.11.16. אביו של הנער החשוד, בגיר בשנות ה- 40  נעצר אתמול ונחקר בחשד להשמדת ראיות ושיבוש מהלכי משפט. הוא יובא היום בשעה 12:00 להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר באירוע חמור בו נער קיפח את חייו במהלך ויכוח עם חבר. ההחלטה המידית על הקמת הצח"מ שביצע סדרת פעולות חקירה מורכבות ומידיות  והוביל למעצרו של החשוד ומעורבים נוספים שמעצרם הוארך".

שלום עו״ד ארז בר צבי שייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את הקטין שחשוד שהכה למוות את חברו מסר: ״הקטין משתף פעולה עם החוקרים ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים שהובילה לתוצאה הטרגית. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה ותבדוק את גרסתו של הקטין. בעקבות ערר שהגשנו מעצרו של הקטין קוצר ל5 ימים."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן