Skip to content

חורף חם בקונדיטוריה שני קריית אתא

בצל הודעות בתקשורת על השריפות בחיפה, ביום חמישי (ה24.11.16) נפתח אירוע השקת תפריט חורף 2017 בשני אספרסו בר - קונדיטוריה, שבקניון עזריאלי קריית אתא, עם מגוון מנות חדשות ושילובים קולינריים חדשים, תפריט החורף החדש מוסיף טעם וניחוחות ייחודיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בהשקת תפריט החורף של שני אספרסו בר – קונדיטוריה קריית אתא, השתתפו בלוגריות ועיתונאים מאזור חיפה והקריות. ותוך הצצה בחדשות ועדכונים מהשטח על השריפה, כשחגית דואגת לביתה, ופלורה מתקשרת לבדוק מה קורה בביה"ס של הבן בכרמל, נהנינו מארוחת הבוקר/ בראנץ' שנפתחה  עם מיצים טבעיים, פלטות לחמי מחמצת, מטבלים, גבינות וסלט ירקות קצוץ וסלט ירוק עשיר בטעמים

סלטים, גבינות מטבלים, ולחמי הבית של שני. צילום: שרה איקו
סלטים, גבינות מטבלים, ולחמי הבית של שני. צילום: שרה איקו

והמשכנו בטעימות מתפריט החורף

החביתה של סבתא עליזה:
אומלט עשיר המשלב אריסה, פרוסות עבות של תפוחי אדמה מבושלים, עגבניות שרי, נענע ו בצל ירוק,חביתה שונה שמעלה ניחוח של בישול ביתי במטיבו.
את החביתה ליווה סלט משודרג ומפתיע  של פטריות, בצל ועגבניות שרי מוקפצות ברוטב סויה, דבש וצ'ילי מתוק מוגש על לקט עלי חסה

מרק אפונענע:
מרק קטיפתי חם המורכב מאפונה, נענע וכנראה בושל בציר ירקות מה שהקנה לו טעם עשיר ועמוק, המרק הוגש בתוך קערית לחם, הרבה מרקי אפונה אכלתי אולם זה היה אחד הטובים.

 

הקסטלו: הרביולי האהובים עלי –רביולי בטטה ברוטב מדהים של שמנת קוביות בטטה וצ'ילי מתוק, שילוב של טעמים מתקתק במידה חריף ספייסי ומליחות מעודנת. אין ספק שזוהי מנה שחובה להגיע ולטעום.

הקינוח- מגדל אייפל

כהרגלי אני לא מוותרת על הקינוח ושמרתי מקום לכבודו.
והוא הגיע מדהים ביופיו מגדל של קצפת מוקף בגלידה,  פחזניות קטנות משוקולד לבן ושוקלד חלב/ מריר וכדורי שוקולד . המראה לא הכין אותנו להפתעה שהסתתרה מתחת למגדל הקצפת מקרונים קסומים, פלורנטינים,  פירות יער ועוד.. קינוח חורפי ממושלם לצד כוס תה עם נענע.

 הקינוח- מגדל אייפל. צילום: אדי קרנובסקי.
הקינוח- מגדל אייפל. צילום: אדי קרנובסקי.

אירועים ומבצעים בקונדיטוריה:
*קפה, מאפה וחוויה רוחנית
בקונדיטוריית שני מקיימים ערבי תרבות לציבור הרחב. ביום חמישי הקרוב, תתארח המתקשרת שלי זיו להרצאה על רוחנית, קלפי טארוט והגשמה.

1.12.16, שעה: 20:00, הכניסה חופשית.
*יום שלישי פעמיים כי טעים
מבצע חורף. כל  יום שלישי, 1+1 על כל התפריט החל מהשעה 16:00, (לא כולל שתייה).

הסניף של קונדיטורית שני הפועל בקניון עזריאלי,  בניהול גלית ויגאל קריכל, תושבי קריית אתא מציע תפריט חלבי עשיר, מנות ייחודיות לקייטרינג באירועים פרטיים ועסקיים.
בתפריט: מגוון ארוחות בוקר ושלל של קינוחים, לצד קונדיטוריה של לחמים, מאפים, עוגות, עוגיות, קונפיטורות, עוגות בהזמנה אישית ועוד.
אין ספק שקונדיטוריה שני בקריית אתא היא המקום שלי בקריה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן