Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 02 בדצמבר, 2016

וול-E, מאחורי הרוכסן, מהומה, מדירה לטירה, וויפלאש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 וול-Wall-E | E, ערוץ Yes5 

סרט האנימציה זוכה האוסקר מבית פיקסאר. סיפורו המרגש של רובוט קטן שיוצא למסע בחלל בעקבות אהובתו. מסעו, יכריע בסופו של דבר את גורל האנושות כולה. במאי:אנדרו סטנטון. ארה"ב, 2008. הנפשה יפהפייה, גאונות תסריטאית והומור יוצא מן הכלל, דמותו של וול-E כובשת את לב הצופים הצעירים והמבוגרים. ציון: 

22:00 מאחורי הרוכסן Zipper, ערוץ Yes3 

דרמת מתח. תובע פדרלי עם עתיד פוליטי מזהיר מתמכר לסקס. התמכרותו מאיימת להרוס את חייו, את משפחתו ואת הקריירה המזהירה שצפויה לו. שחקנים: פטריק וילסון,לנה הדי ("משחקי הכס"), ריצ'רד דרייפוס. במאי: מורה סטפנס. ארה"ב, 2015. סרט שהופך מגעיל לצפות בשל תסריט עלוב והגזמות מגוכחות. ציון: 

22:00 מהומה Riot, ערוץ Hot אקשן 

פעולה בכיכובם של דולף לונדגרן ומת'יו ריס. שוטר קשוח מבצע במכוון שוד בנק, במטרה להישלח לבית סוהר ולנקום במאפיונר רוסי רב עוצמה ששולט במקום. בימוי: ג'ון לייד. ארה"ב, 2015.

22:00 וויפלאש Whiplash, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 04 בספטמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

22:00 מדירה לטירה Escape to the Chateau, ערוץ החיים הטובים 

דיק סטרוברידג' ואיינגל אדורי, זוג נשוי מבריטניה, פוצחים בהרפתקה של חייהם: יחד עם שני ילדיהם הצעירים הם משתקעים באחוזה מתפוררת בצרפת ומתחילים בפרוייקט שיפוץ מסיבי. האחוזה, המונה 45 חדרים, סובלת מ-40 שנות הזנחה והיעדר מוחלט של ביוב מתפקד, חשמל או חימום. האם יצליחו השניים להשיב את הבית אל תפארתו הקודמת?


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן