Skip to content

הלילה: שני מקרי רצח בצפון

בכפר ג'דידה שבמועצה המקומית ג'דידה מכר, נורה אדם למוות ובעוספיה נדקר אדם אחר בקטטה. ימ"ר חוף חוקר את הפרשות. במושב חזון שבגליל נזרק רימון הלם ונורו יריות לעבר רכבו של תושב המקום, הרקע לאירוע ככל הנראה על בסיס סכסוך עסקי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני מקרי רצח אירועו הלילה (חמישי) בצפון. יוסף סבאח, כבן 30 מהכפר ג'דידה-מכר שבגליל, נורה למוות בדירה ביישוב. מוקדם יותר נדקר למוות עימאד אבו רכן, כבן 41 מהכפר הדרוזי עוספיא, ככל הנראה במהלך קטטה.
סבאח, שנרצח בירייה בעת ששהה בדירה בכפר ג'דידה-מכר, פונה לאחר הירי במצב קשה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם לאחר כשעה נקבע מותו.

תמונת ארכיון
תמונת ארכיון

ממד"א נמסר כי בשעה 00:32 נמסר למד"א מרחב כרמל על גבר שנדקר ככל הנראה במהלך קטטה  בעוספיא. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו של  הגבר.

מוקדם יותר נדקר אבו רכן למוות  במהלך קטטה שפרצה בשכונת החיילים המשוחררים בעוספיה, הסמוכה לחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת הדקירה ביצעו ברכן פעולות החייאה, אך לבסוף קבעו את מותו במקום.
מפקד משטרת מחוז חוף, ניצב עמוס יעקב, הטיל את חקירת שני מקרי הרצח על היחידה המרכזית של המחוז.

במקרה אחר במושב חזון שבמועצה האזורית מרום גליל הושלך רימון הלם ונורו מספר יריות לעבר רכב של תושב (28) הישוב. ההרכב נפגע אך לא נגרם נזק לאדם. במשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הפלילי נעוץ בסכסוך עסקי בינו לבין אחרים. שוטרי משטרת ישראל אספו ממצאים בזירת האירוע ופתחו בחקירת האירוע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן