Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 17 בדצמבר, 2016

באהבה רוזי, השומרים האחרונים, בחזרה לאפגניסטן, המהגרת, המינגווי בקובה, רקדניות קטנות 7, ג'ו, הקריאה, אקדח, הליון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:15 באהבה, רוזי | Love, Rosie, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 11 בספטמבר, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

09:15 השומרים האחרונים | The Last Keepers, ערוץ Hot דרמה 

דרמה משפחתית. כאשר הבת המתבגרת במשפחה של אמנים מתבודדים מתאהבת בנער חריג בבית הספר, היא מעוררת כוחות מסתוריים ומגלה סודות משפחתיים ישנים שישנו את חייה לעד. שחקנים: איידן קווין, וירג'יניה מדסן, זוסיה מאמט, אולימפיה דוקאקיס, נאט וולף. בימוי: מגי גרינוולד. ארה"ב, 2013.

11:30 בחזרה לאפגניסטן | Afghan Luke, ערוץ Hot אקשן 

דרמת הרפתקאות מלחמתית. עיתונאי צעיר חוזר לאפגינסטן, כדי לברר מדוע הוסתרה חשיפה תקשורתית שלו אודות צלפים קנדים שהתעללו בגופות. עם הגיעו למקום הוא מגלה שהסכנות רבות יותר ממה שחשב. שחקנים: ניק סטאל, ניקולס רייט, סטיבן לובו, פסקל האטון. בימוי: מייק קלטנברג. קנדה, 2011.

12:30 המהגרת | The Immigrant, ערוץ Hot דרמה 

לפרטים נוספים, ראו 30 במאי, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

14:50 המינגוויי בקובה Papa Hemingway in Cuba, ערוץ Hot פריים 

דרמת מתח שמבוססת על סיפור אמיתי. בשנת 1959, עיתונאי אמריקני צעיר יוצא להוואנה בירת קובה, כדי לפגוש את אלילו – הסופר האגדי ארנסט המינגוויי. העניינים מסתבכים כשהמהפכה הקובנית שנמצאת בשיאה מגיעה לפתח ביתם. שחקנים: ג'ובאני ריביסי, ג'ואלי ריצ'ארדסון, אדריאן ספארקס, ג'יימס רמאר. בימוי: בוב יארי. ארה"ב, 2015. הסרט היה צריך להסתיים טרם התחיל: משחק גרוע, עיבוד עצוב וגרוע במיוחד לקטע מחייו של המינגוויי. ציון: 
 
16:00 רקדניות קטנות 7 Dance Moms 7, ערוץ לייפטיים 

עונה חדשה לריאליטי העוקב אחר הסטודיו המפורסם לריקוד של אבי לי מילר, בו רקדניות צעירות מתחרות על אור הזרקורים והאימהות נלחמות על רגעי התהילה של בנותיהן בכל מחיר. על אף הצרות המשפטיות המתנהלות ברקע, אבי ממשיכה להצעיד את הסטודיו שלה קדימה על מנת להבטיח שזו לא תהיה עונת תחרויות עגומה. אבי ממשיכה לשמור על האימפריה שלה ולגדל כוכבות חדשות, גם אם זה כרוך בהחלטה מעוררת מחלוקת של לגבש קבוצת רקדניות צעירות בשם מיני לצד קבוצת הבוגרות.

17:50 ג'ו | Joe, ערוץ Hot דרמה 

לפרטים נוספים, ראו 23 במאי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 הקריאה | The Call, ערוץ לייפטיים 

ג'ורדן טרנר (האלי ברי) היא מוקדנית מנוסה, כאשר מאחוריה מאות על גבי מאות שעות ניסיון במתן עזרה מידית בטלפון. הכול משתנה כאשר יום אחד, היא עושה טעות קטנה שעולה לה בניתוק השיחה. מאותו הרגע חייה משתנים והיא מאבדת את הביטחון שהיה לה עד כה. כאשר נערה צעירה בשם קייסי (אביגיל ברסלין) מטלפנת ומודיעה כי היא נחטפה ומוחזקת בתא מטען של החוטף שלה, ג'ורדן מחליטה שהפעם היא לא תפשל. בזכות התושייה והנחישות שלה היא מצליחה לאתר את קייסי אך היא לא מסתפקת רק בזה. היא יוצאת למרדף אחרי החוטף כדי לוודא שהוא ייעצר וישלח אל מאחורי הסורגים. בימוי: בראד אנדרסון. ארה"ב, 2013. אם הסצנה האחרונה בסרט הייתה טובה כמו הסצנה הפותחת, זה היה סרט טוב יחסית; אך "הקריאה" הולך לאיבוד. אחת הסיבות לסיום הגרוע, היא שהשחקנים יוצאים מדמותם, ושתי הדמויות המובילות משנות את אופיין, והסרט הופך מרציני למגוחך. ציון: 

22:00 אקדח | Gun, ערוץ Hot אקשן 

פשע בכיכובם של הראפר 50 סנט ו-ואל קילמר. פושע שמשתחרר מהכלא חובר לשותפו הוותיק בדטריוט, והשניים יוצאים לבצע עסקת סחר נשק שתכניס להם כסף רב, אך מסתבכים עם סוחר נשק רב עוצמה. בימוי: ג'סי טררו. ארה"ב, 2011.

22:00 הליון | Hellion, ערוץ Hot דרמה 

דרמת מתח ריאליסטית בכיכובם של ארון פול ("שובר שורות") וג'ולייט לואיס. אב חד-הורי שעסוק רוב זמנו באובססיית אופנועי המירוץ של בנו המתבגר והבעייתי, חייב להחזיר את חייו למסלול ולהשיב הביתה את בנו בן ה-10 שנשלח לבית דודתו. בימוי: קאט קנדלר. ארה"ב, 2014.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן