Skip to content

טיפים שקיבלתי ממומחים לדלתות בארץ (לקח הרבה זמן למצוא)

הדלתות שלכם משעממות אתכם? בעלות חזות מיושנת? לגמרי לא מתכתבות עם הקו העיצובי הנוכחי בחלל הבית ואולי אפילו סובלות מקילופים או מכתמי צבע המסרבים להתפוגג? זה הזמן לרענן את הדלתות, להעניק להן לוק חדש ומחמיא העונה על הקריטריונים העיצוביים העדכניים שלכם וליהנות מדלתות חדשות לכל דבר בעלות מינימלית ובכיף. לאחרונה הדלתות בבית שלי התחילו להתפרק […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הדלתות שלכם משעממות אתכם? בעלות חזות מיושנת? לגמרי לא מתכתבות עם הקו העיצובי הנוכחי בחלל הבית ואולי אפילו סובלות מקילופים או מכתמי צבע המסרבים להתפוגג? זה הזמן לרענן את הדלתות, להעניק להן לוק חדש ומחמיא העונה על הקריטריונים העיצוביים העדכניים שלכם וליהנות מדלתות חדשות לכל דבר בעלות מינימלית ובכיף.

לאחרונה הדלתות בבית שלי התחילו להתפרק והחלטתי לעשות סקירת שוק על דלתות הפנים בארץ, יש מבחר רב והרבה חברות וכל אחד התחיל לבלבל אותי ולהגיד לי משהו אחר, אך כל זה נגמר שהגעתי לחברת "שערי ברכה" המייבאת ומייצרת דלתות פנים. החברה בחנות ישבו איתי והתחילו להסביר לי את הנקודות הבאות:

  1. אם אתם מעוניינים לחדש דלתות כניסה או דלתות פנים ואם חשוב לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, הקדישו לפרויקט די זמן ואנרגיות והיו נכונים לבצעו כחוויה לכל דבר המאפשרת לכם לתת פורקן לדמיון ודרור לנטיות העיצוב האישיות. צאו מתוך נקודת הנחה כי התהליך דורש דיוק וסבלנות, בייחוד אם תבחרו לצבוע את הדלתות מחדש, כך שאם אתם מעוניינים לצבוע את הדלתות לקראת אירוח משמעותי בו חשוב לכם ליצור רושם מושלם, מומלץ לחשוב פעמיים וללכת צעד קדימה רק במידה ואתם משוכנעים כי תוכלו לפנות לעניין די תשומת לב ואורך רוח.
  2. עקרו את הדלת מציריה, השכיבו אותה אחר כבוד על משטח רצפה פנוי בירכתי הבית, הסירו את אביזרי הפרזול ואל תנסו לחסוך במאמצים ולטפל בדלת בעודה עומדת. כמו בתחומים רבים אחרים, גם בכל הנוגע לחידוש דלתות, תוצאה מקסימלית איננה הולכת שלובת זרוע עם קיצורי דרך. זכרו זאת.
  3. נקו היטב את הדלת, מרקו אותה ביסודיות ונסו למחות כמה שיותר כתמים הפוגעים במרקם החלק של הדלת. כאשר מדובר בדלת עץ המיועדת לצביעה, שייפו את הדלת בעזרת נייר זכוכית וסלקו את אבק השיוף באופן מלא. חשוב לזכור לכל אורך הדרך כי במידה והמרקם לא יהיה חלק דיו, הטפט שתצמידו לדלת או צבע החיפוי שתבחרו למשוח עליה לא יעניקו לדלת מראה חלק, הדור ומושלם כמו זה שאליו אתם שואפים להגיע.
  4. הסבלנות מהווה מרכיב חשוב בכל הנוגע לחידוש דלתות, בייחוד אם תבחרו בצביעת דלתות. משחו את הצבע במשיחות יסודיות ומדויקות או הדביקו את הטפט הנבחר בסבלנות מרבית ובדיוק מושלם. המתינו לייבוש מלא של הצבע והעניקו לו את השהות הדרושה לייבוש מלא. ללא חכמות, ללא פתרונות קסם וללא קיצורי דרך מכל סוג.
  5. אם בחרתם לצבוע את הדלתות וחשוב לכם לקבל דלתות במראה מקצועי, מומלץ לצבוע את הדלת בשכבת בסיס ראשונית בה תמשחו את הדלת בצבע פוליאור בדילול גבוה יחסית. לאחר שהשכבה המקשרת תגיע לייבוש מלא, תוכלו להמשיך לשכבה הסופית, בה תעשו שימוש בפוליאור בסמיכות גבוהה יותר בהשוואה לשכבת הבסיס.
  6. בועות טפט מעצבנות הן חלק בלתי נפרד מכל עבודת ציפוי באמצעות טפט. להתמודדות מיטבית עמן, הצטיידו בסיכת תפירה או במחט ופוצצו אותן בזהירות רבה.
  7. אם אתם מחפשים דרך קלה וייחודית לשדרוג מהותי של דלת עץ ואם אתם חולמים על דלת מגולפת, מחוטבת ויוצאת דופן, תוכלו בהחלט להיעזר בשירותיו המקצועיים של נגר מקצועי אשר יוכל להגשים לכם כל חלום עיצובי באמצעות גילופים מרהיבי עין שיעניקו לדלת ממד עומק אלגנטי ומרשים במיוחד שימלא אתכם בהשראה בכל יום מחדש.
  8. תוכלו לחדש את כל דלתות הבית באופן זהה, כשהקו העיצובי הרצוף יוצר הרמוניה עיצובית מרהיבה. לחילופין, תוכלו לנצל את ההזדמנות ולהעניק לכל דלת טאצ' אישי, ייחודי ומלהיב, תוך שמירה על קו עיצובי מקשר אשר יהפוך את החלל להרמוני ומרשים ויאפשר לכל דלת להפוך ליצירת אומנות בפני עצמה.
  9. עוד דרך קלה ומהירה לשדרוג מהפכני של כל דלת משעממת היא החלפת הידית הקיימת ובחירה בידית מעוצבת ומרשימה שתעניק לדלת שדרוג דרמטי. במידה והדלת שלכם נקיה, שמורה וחדשה יחסית, ללא פגמים נראים לעין וללא סממני הזדקנות בולטים, תוכלו בהחלט להעניק לה פנים חדשות בעזרת ידית מעוצבת בקפדנות ומעוררת השראה.
  10. נצלו את המשימה לליכוד השורות במשפחה והפכו אותה לחוויית איכות משותפת שתיצרב בזיכרון המשפחתי כבלתי נשכחת. שתפו את הילדים, הניחו להם להביע את דעתם בכל הנוגע לסגנון הדלתות הממוקמות בפתחי החדרים האישיים שלהם והזמינו אותם ליטול חלק פעיל בתהליך. הילדים יוכלו בהחלט למרק את הדלת אתכם, לשפשף אותן בכל הכוח תחת הדרכתכם וליהנות מהווי משפחתי שאין לו תחליף. את פעולות הצביעה / הציפוי, עם זאת, מומלץ להשאיר למבוגרים בלבד.

** תודה רבה לדלתות שערי ברכה על העזרה והתרומה למאמר הזה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן