Skip to content

מני נפתלי נעצר מול ביתו של מנדלבליט

אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה נעצר הערב בחשד שהפר תנאי רישיון הפגנה מול בית היועץ המשפטי לממשלה. נפתלי ומפגינים אחרים קוראים לאביחי מנדלבליט להחל מיד בחקירה פלילית כנגד המעורבים בחקירת פרשת הצוללות בה מעורב לכאורה עורך הדין דוד שימרון ידידו, קרוב משפחתו ויועצו המשפטי של בנימין נתניהו ראש הממשלה. המעצר בוצע באלימות קשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה נעצר הערב (שבת) בידי משטרת ישראל בטענה כי הפר את כללי הרישיון ההפגנה מול בית היועץ המשפטי לממשלה בפתח תקווה.

נפתלי הועבר למשטרת פתח תקווה להמשך חקירה. שני מפגינים נוספים עוכבו בידי המשטרה וטרם הוחלט באם לשחררם או לעצרם.

זה השבוע החמישי שקבוצת מפגינים מפגינים מול ביתו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט בדרישה לפתוח בחקירה בפרשת הצוללות שהסעירה את המדינה ולפיה פרקליט משפחת נתניהו וקרוב משפחתו עורך הדין דוד שמרון פעל בחסות ראש הממשלה וגרף רווחים מדמי התיווך.

מדוברות המשטרה (מרחב שרון) נמסר כי "במהלך הפגנה בפ"ת המפגינים הפרו את תנאיה ולא שעו לנסיונות המשטרה להדבר עימם. לאחר שהוכרזה כהתקהלות אסורה נעצר מארגן ההפגנה ועוכבו 2 משתתפים נוספים בגין הפרעה לשוטר ושימוש באמצעים. משטרת ישראל תאפשר את חופש המחאה כל עוד היא עומדת בלשון החוק והתנאים שנקבעו לקיומה.", לשון ההודעה.

אלא שמפגינים ואחרים שצפו במתרחש טוענים כי לא כך הם פני הדברים: "בהתחלה הם עצרו איזה מפגין שדיבר במגפון. לא הזהירו ולא התריעו. פשוט ניגשו אליו, הורידו לו את המגפון וקטפו אותו", סיפר אחד מהנוכחים. "אח"כ דרשו ממני נפתלי להתלוות אליהם ולאחר שהתרחק מקבוצת המפגינים אל מעבר לכביש השתמשו באלימות קשה והורידו אותו לרצפה. כשהיה על הרצפה שמו עליו אזיקים. זה היה כמו אז, במקרה של דפני ליף בשדרות רוטשילד. החליטו שרירותית לסגור את ההפגנה ובחרו את המטרה הברורה ביותר".

צילומי מגפון מראים בבירור כי המעצרים נעשו תוך הפגנת אלימות קשה. בהפגנה הערב השתתפו כ 45 מפגינים אשר החזיקו שלטים וקראו קריאות לפתוח בחקירה בפרשות השחיתות של ראש הממשלה וכנגד היועץ המשפטי מנדלבליט בדרישה כי יורה על פתיחה בחקירות אלו.
דניאל חקלאי, עורך דינו של מני נפתלי מסר:"חרף העובדה שלא הייתה עילה לעכב אותו בידי המשטרה, על אף שהתנגד לעיכוב בצורה מידתית, מכובדת ובלתי אלימה, ולמרות שמעצרו בעקבות התנגדות זו היה בלתי חוקי להערכתי (ואף טמן בחובו שימוש בכוח מופרז), אמר לי מני נפתלי לאחר שחרורו לפנות בוקר שהוא איננו רוצה להתלונן במח"ש כנגד השוטרים כדי שלא לפגוע בפרנסתם ומאחר שהם "רק ביצעו את עבודתם" כלשונו (גם אם חרגו מסמכותם החוקית).

זו אצילות נפש בעיניי."

 

 

מני נפתלי באזיקים

 

"מנדלבליט פתח בחקירה"

5 Comments

  1. ישראל חר"ג
    25 בדצמבר 2016 @ 15:49

    נכחתי אמש בהפגנה מול בית היועמ"ש בפ"ת כמו בכל ההפגנות שנערכו בחודש וחצי האחרון.
    התמונות של מני נפתלי אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מובל למעצר תוך אלימות קשה כלפיו על לא עוול בכפו מצד השוטרים אינם יוצאות מזיכרוני ואני מזועזע עד עמקי נשמתי !
    זו לא מדינת ישראל שהכרתי ואני חי בה 65 שנים ונלחמתי ב 3 מלחמותיה ואיבדתי מיטב חברי בהן.
    חברים – אין לזה שום קשר לימין או שמאל . אני איש ימין מבית ביתר"י וחבר ליכוד לשעבר שעזב עם עוד רבים בשל התנהלותו המושחתת של נתניהו .
    דודי חביב שיבר ז"ל היה חברו של אביו של נתניהו ובטוחני שגם הוא וגם בן ציון נתניהו היו מתקוממים למול מעשי הבן . דוד נוסף שלי שלמה שיבר הי"ד היה יו"ר סניף בית"ר בעיר לבוב בפולין ונרצח על כך ע"י חיילי הצבא האדום בכבשם את העיר ב 1939 . מורי בתיכון הראלי העברי בחיפה היה פרופ' ערי ז'בוטינסקי בנו של זאב ז'בוטינסקי הגדול !
    אותי נתניהו לא ילמד הלכות ימין ואת תורת ז'בוטינסקי
    לאירועים שקרו אמש יש קשר לדבר אחד בלבד והוא מלחמה בשחיתות הממארת שאחזה בישראל בכל דרגי הממשל ובעיקר בראשו ובשומרי הסף שלו .
    חברים: אפשר לזעוק עד מחר ועד קץ הדורות שכולם אנטישמים וכולם שמאלנים וכולם רודפים את נתניהו ,אבל אישים מכובדים ואוהדי ישראל כמו הנשיא בוש לשעבר, הנשיא הצרפתי סרקוזי וראש ממשלת בריטניה ועוד כמה הם שאמרו בפגישה שדבריה הודלפו שאינם מאמינים לאף מילה של נתניהו . אז אי אפשר לטעון שכולם מטומטמים וכולם שונאים וכולם רק מחפשים את האיש .
    כמה פעמים הוא הבטיח לנו אזרחי ישראל כל מיני הבטחות שלא מימש או שחזר מהן כעבור זמן ?
    לא יעזור לרועמ"ש ולא לנתניהו . מי שיבוא אחריהם יפתח את תיק הצוללות ותיק בזק ותיק מתווה הגז וימצא את השלדים המסריחים שם !

    • Aגי
      26 בדצמבר 2016 @ 14:34

      וכמה מפתיע יהיה כשהאיש יבחר שוב ….???

  2. מירה סטריק
    25 בדצמבר 2016 @ 0:39

    אני הייתי בנפגנה.
    הפגנה שקטה ללא אלימות . אנחנו עדיין דמוקרטיה כלפי החוק ובדמוקרטיה מותר להפגין . השוטרים. קראו למני ומני חשב שרוצים לשולח איתו ואז התנפלו עליו כ5 שוטרים והיכו אותו באכזריות ושברו לו הטלפון .
    איפה הדמוקרטיה ???
    הבן אגם לא הפג שום חוק! אנחנו מפגינים בשעות סבירות 19-21.30 .
    זאת זכותנו הדמוקרטית להפגין !
    וכולי תקווה שדוקא הארוע של היום יגרום להמוני הים לצאת לרחובות .
    לא ייתכן שעושקים אותנו השכם והערב ולנו אסור למחות ??
    היכן הכסף??
    אנחנו העם והכוח בידיים שלנו !
    מספיק עם השחיתויות והקומבינות !!
    השלטון. הנוכחי מוביל אותנו לאבדון ! אנחנו מדינה עשירה רק שכל הכסף הולך לביבי ואנשי שלומנו .
    קנו צוללות אק כדי לגזור קופון ובכלל אין צורך בצוללות!
    מנגד בצור איתן שלחו לקרב לחיליים בנגמשים לא ממוגנים מחוסר תקציב . חיליי צה״ל הכי הכי יקרים במדינה נשלחים לא ממוגנים והדיקטטור גוזר קופון !
    אין כסף לנכים ולקשישים וביבי מפזר מליונים למקורביו !
    נא איתנו עם האזרחים ?? ברבת לנו הפנסיות , בתי החולים בקריסה , החינוך על הפנים .
    ונשלטו ממלא את כיסיו
    לא היה דבר כזה
    תחזירו לנו את המדינה
    תחזירו לנו את הדמוקרטיה
    תחזירו את הכסף לאזרחים
    לדווח מושחת
    ומגל לנו גם מושחת !! במקום שיגן עם הדמוקרטיה וישמור דלא יעשו מעדים לא חוקיים בוכ מחפה על ביבי ו והשחיתות שלו .
    מושחתים נמאסתם !
    מני נפתלי. אדם ישר והגון בתם היכו אותו !!

  3. בני אדם
    25 בדצמבר 2016 @ 0:17

    מי שיכול ולא עוזר לי סופו גרוע

  4. לורי שם טוב
    24 בדצמבר 2016 @ 23:29

    העיתונאי מוטי לייבל נעצר מעצר שווא בהפגנה זו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן